Icerige atla
Extraloob

Görev Yöneticisi

· 2 Yanıt · 2.4K görüntüleme
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#1
ArkadaŞLar 1-2 Tane Sorunum var Kendim Çözüm Bulamadım Sizden Yardım Bekliyorum ;

1- ) !nternet Explorer Hangi Siteye Girersem girem Otomatikmen Mozilla FireFox Açılıyor Ve O Siteyi Açıyor Neden Acaba?

2-) İnternet Explorer Kullanmadıgım halde Görev Yöneticisinde Açık Gösteriyor ve Ben Kapatınca Tekrar Açıyor.



- Resim Silinmiş.
2 Yanıt
E
Erroneous ⭐ 18y
#2
bu bendede olmuştu kapatamıodum onları msconfigi aç ordan başlangıcta açılcaklardan gereksiz olanları kaldır

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: