Owww kardeşim forumda biraz arama yapsanıza 😈 😈 😈
BAk seninle aynı dertteydim pvp de güçlü olmak.
YApacağın tek şey force kısmını level up yapmak ve olacakları seyretmek.
90 heuksal 90 fire 90 force 30 cold yapıcaksın.
Kimse karşında duramayacak.
forceden gelen mp ile rahat rahat snow shield açabilirsin.
Forcedeki debufflar ile karşındakine klavye kırdırta bilirsin.
Şuan 85 lvl olmaya hazırlanan bir glavie charım var.
85 lvl olmamama rağmen 85 lvl silahı olan hybrid int spear / str glavie / str bow / full int spear charları kesebiliyorum.
Damageler kafa kafaya gidiyor diyebilirim.
ama 85 lvl silahını chestini ve talismanını giyince onlara korkuılu rüyalar yaşatıcam 😁
Sen sen ol forceden vazgeçme.
Cold için phy defans mı açıcaksın?
Force aç division decayla 400 den fazla phy defans indir.
Light açıp parry mi kazanacaksın?
Force aç vital spot muscle ile 90 parry düşür.
Hızlı koşma iksirini alırsın zaten.
Sana light ve coldun vereceği defansın 3 katını vermiş gibi pvp yapacağın impontent skill i de mevcut.
Bu skill i tutturursan adam sana 30 saniye boyunca boşuna vurmuş oluyor diyebilirim.
25%snow da cabası.
Sen düşük artık forceyi ;)
Küçük 1 not eklemeyi unutmuşuz
Forcedeki skiller 30 saniye sürüyor olup vurduğunuzda etkili olması %80 ihtimaldir. Yani olaki %20 lik dilime rasgelirseniz ömrünüz en fazla birkaç saniye olacaktır.
Ayrıca sizden yüksek lvl lilere ve intçilere bu forcedeki "debuff" skillerinin %20 lik oluşmama (miss , fail...vb) ihtimali büyük oranda artar.
Kısacası bazen şanssızlık yaratabilir...
force yerine lighning açıldığında ömrünün 10 sn artcağını hiç sanmıyorum da
şöyle diyelim eer o %20 ye denk gelirsen hızdan ve biraz da parry den mahrum kalmış olcaksın
ben glavier olsam force yerine light açarım neden mi? hızlı koşmak ve phantom ı kullanmak için
tabiki açtığım için parry yi de kullanırım ama pek de etkisi olduğu söylenemez force un yanında