arkadaşım Glavie char lord da keser demonuda ama lorda dalmana bağlı bir glaviecinin yanında bow birhiç çünki glavie skilleri hep ikili vurduğundan dolayı bowcudan alma şansı daha fazla demonuda pt ne göre kesersin
staffçını olmadığı yerde kesersin... 🤘
Glavie Char Demonu Lordu kesermi ?
· 47 Replies · 4.8K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
Şu Arşive Bak Anlarsın 😊 viewtopic.php?f=13&t=89442
D
dolandirildik
⭐ 18y
glaive boss charından cok pvp charı bence fazla zorlama 😊
bow her zaman unq lerde iyidir ama fire glavie de çok sağlam bir yapılandırmadır o yüzden 2 sininde avatajları var bow uzaktan az çakar damage yemez ama glavie de sağlam çakar ama stun la unq i kitleye bilir fakat giantlar biraz sorun olabilir herneyse benim görüşün unq ler için her zaman bow dur özellikle full str fire bow
katılıyorum 🍺
Yaw Glavier char ölecek değilya itemler ii olduktan sora..arkadan Bow char yada EU dalmasın yeter ondan fazla wuracak kadar yani ^^
Shaitanda birtek FULL STR Garment itemlerinde sağlam mag defansları olan bi glavier char dayanabilir Chinese olarak mag defans veren tek skill heuksalda 😈 Heuksal Rulzzz 😈 😈
Shaitanda birtek FULL STR Garment itemlerinde sağlam mag defansları olan bi glavier char dayanabilir Chinese olarak mag defans veren tek skill heuksalda 😈 Heuksal Rulzzz 😈 😈
A
aannggeellss
⭐ 19y
herkes bow dio o zaman oyunda sadece tek build olsun herkes bowla dolaşsın bu oyunu yapanlar elbette herşeyi düşünerek yapmıştır. crit olayıda elindeki silaha göre değişir skill sıfırlamaya kalkarsan ben sadece imbue skilini bi haftada sıfırladım gerisini sen düşün 😊 Glavierde Sağlam çardır Canının çok olmasının yanı sıra sıkıcı değildir ve bow kadar olmasada crit vurur bence bizi bowa çeken şey crit ve uzaktan attack yapmasıdır buda insana zevkli geliyo...
bunları sülemek istedim :)
bunları sülemek istedim :)
herkes bow dio o zaman oyunda sadece tek build olsun herkes bowla dolaşsın bu oyunu yapanlar elbette herşeyi düşünerek yapmıştır. crit olayıda elindeki silaha göre değişir skill sıfırlamaya kalkarsan ben sadece imbue skilini bi haftada sıfırladım gerisini sen düşün 😊 Glavierde Sağlam çardır Canının çok olmasının yanı sıra sıkıcı değildir ve bow kadar olmasada crit vurur bence bizi bowa çeken şey crit ve uzaktan attack yapmasıdır buda insana zevkli geliyo...
bunları sülemek istedim :)
Sülemek istediklerine kesinlikle bende katılıyorum 😄
Log in to write a reply.
Log In