yazın glavie çarımı pre patlatcam şu an presiz botta ama nese 😜 ben yazın glavie çarım 85 olunca lord yarkanı kesermiki ? bizim arkadaş bowcu 85lv şu anda bow charda lord vuruşlarının 5 biri crit ama benim charun 15 20de biri crit silahımdan kaynaklansa gerek işin gerçeği şu ben bowda bulduğum zevki glaviede bulamadım Fire Bow XD da hele
Nese Glavie çardan bowa dönmelimiyim Güçlü Bir çar yapmak istiyom demonu kesermi glavie çar 90 87 88 89da ?
sizin yorumlarınız benim için Çook önemli ona göre çarımda oynama( 😜 ne komik bi laf) yapcam
bowa dönsemde Kaç kaç silk lazım sikil kapatcam nasıl kapatcam bilmiyom aklım glavie 82lv de nasıl 0 yapıp bowu 82 hiç değilse 76 yapcam?
1.glavie çar yüksek uniqleri kesermi?
2.bowa dönmelimiyim
👴
keser işte ne uzatıyosun istersen glavie istersen blade her charr kesebilcek potansiyele sahip önemli olan o charr ın elindeki silah ve onu kasan adam artık yeter
yazdığım konuya bakmana gerek yok sıkıldıysan onu bilmem [artık yeter] sözüylede neyi anlatıyosun :x
ben aldım cevabımı
Bende Sorular Extraloob Ailesindede Cevaplar Tükenmes 🤘
bunuda böle bil