Icerige atla
Extraloob

Glavie Char Demonu Lordu kesermi ?

· 47 Yanıt · 4.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#21
yazın glavie çarımı pre patlatcam şu an presiz botta ama nese 😜 ben yazın glavie çarım 85 olunca lord yarkanı kesermiki ? bizim arkadaş bowcu 85lv şu anda bow charda lord vuruşlarının 5 biri crit ama benim charun 15 20de biri crit silahımdan kaynaklansa gerek işin gerçeği şu ben bowda bulduğum zevki glaviede bulamadım Fire Bow XD da hele

Nese Glavie çardan bowa dönmelimiyim Güçlü Bir çar yapmak istiyom demonu kesermi glavie çar 90 87 88 89da ?

sizin yorumlarınız benim için Çook önemli ona göre çarımda oynama( 😜 ne komik bi laf) yapcam

bowa dönsemde Kaç kaç silk lazım sikil kapatcam nasıl kapatcam bilmiyom aklım glavie 82lv de nasıl 0 yapıp bowu 82 hiç değilse 76 yapcam?

1.glavie çar yüksek uniqleri kesermi?
2.bowa dönmelimiyim
👴



keser işte ne uzatıyosun istersen glavie istersen blade her charr kesebilcek potansiyele sahip önemli olan o charr ın elindeki silah ve onu kasan adam artık yeter



yazdığım konuya bakmana gerek yok sıkıldıysan onu bilmem [artık yeter] sözüylede neyi anlatıyosun :x

ben aldım cevabımı

Bende Sorular Extraloob Ailesindede Cevaplar Tükenmes 🤘

bunuda böle bil
B
Black Rain ⭐ 19y
#23
Tabii, kesebilirsin. Combolarının da max olması gerek ama.

Bkz. http://www.rev6.com/player.asp?id=165950

76+7 Demon Polearm (Seal Of Sun) Bu silah Olsun Skilsiz Bile Keser... 😱
L
leadri ⭐ 19y
#24
keser tabi ne saçma bi soru bu =)
P
Prø¢yøn ⭐ 19y
#25
Bence skill sıfırlama
Paran cok gider ve skillerin azalır

Takas yapmanı öneririrm ...
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#26
yapacak olan varmıki ?
S
strean121 ⭐ 19y
#27
Alpsde G_U_L_S_E_N var bi glavier 85 +7 li ile günlük en az 1 shaitan götürür...

zuauhahuahuahuahuahuhauhauauhauhauhauhahuauhauhauhuhauhahuahauuhahuauhauha
O
Old School ⭐ 19y
#28
Neptundeki FALCON'a bakmanı tavsiye ederim glavier olmasına karşın 17 kez lordu kesti

DikkTİNİ Cekerım SunLegs SunChest vAR! 👍
Ayrietten +5 Pro seti var!



FALCON u tanırım,abimdir..zamanında guildindeydim neptune de.
demon la 1 vs 1 yaptıgına çok şahit oldum snow falan açmadan.
bless falan da yokken.ayrıca sun chest olmadan önce çok demon kesti.
hemen bakıp da önyargı ile yaklaşma..
FALCON hayatımda gördügüm en saglam glavie chara sahip.sunsız da sun'lu da..


ps:şahin abi'me burdan selamlar..^^

Evet bende onu açıklamaya çalışmıştım
T
Torquel ⭐ 19y
#29
Blader'da keser Glavier'de sadece daha zor olur.Nerde aradığını bilmen lzm.
O
ozan222 OP ⭐ 19y
#30
Blader'da keser Glavier'de sadece daha zor olur.Nerde aradığını bilmen lzm.

saol
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#31
En iyi Wizzardlar Kesiyo Buffla Babelde Adam 90 lvl Wizz Full Demon Shaitan Yapıyo a adamın ad ı _Kops3k_ ti galba bakın rev6 dan kaç tane Shaitan kestine 😊
.
#34
Alpsde G_U_L_S_E_N var bi glavier 85 +7 li ile günlük en az 1 shaitan götürür...


Ya glevier charı sağlam yaparsann bowun kralı kesersin.
I
Intensify ⭐ 18y
#35
bencede bow ama silahın +5 felan olsa çok daha kolaylaşır işin
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#36
Bow'un avantajları daha iyi fakat glavie charını güzel kullanırsan lord kesebilirsin.
F
FURKANAR ⭐ 18y
#37
bence bowa dönme ama uniq kemek istiyorsan takasa yapabilirsin glave le lord alırsın ama zor...
D
DaveDevil ⭐ 18y
#38
her charın kendine göre avantajı war .glavie vs bowda itemler eşitse glavie genelde.ama glavie bowera göre daha avantajlı pvp lerde.glavieden şaşma pvp de.
S
SlitherX ⭐ 19y
#39
Rev6'dan MsYamamoto'ya bakarsan anlarsın kesermi kesemezmi 😉
Q
Q8Burak ⭐ 18y
#40
Bow TAbiki En iyisi Ama :D:D:D Glaviede iş Yapar Dönmemeni Tercih Ederim Glavie ile De Demonu Kesebilirsin:)))

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: