sana tek diyeceyim pacheon-fire-light bide ezikken bi 50k sp kas tamamdır önünde kimse duramaz
Glavie & Bow & Wizard & Nuker Hangisi olmalı ?
· 33 Replies · 8.3K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Öss öğrencisi olmak kolay deyildir bende farklı düşünüyorum bu konuda Öss ye hazırlanıyorum diye PC başında kendini kandırırsın Char 7/24 bota koyarsın arada bi bakarım dersin başlarda ama öyle durmaz kendi odanın kapısını kapatırsın PC ekranınıda kapatırsın PC masasında ders çalışıyim dersin ama aklının bir ucunda hep Silkroad olur,bu benim teşhisim böyle diyen arkadaşlarım çok oldu fakat hiç biri yolun sonuna tam anlamıyla varamadı bir söz vardır bilirsin belki ; iki tavşan yakalamaya çalışan ikisinide yakalıyamaz diye,sonuçda eyer ÖSS de gerçekden başarıyı yakalamak istiyosan char kasma işini bırak bence Premium alıcak paran varsa char alıcak paranda vardır.. 100 Lvl bir char al derslerden fırsat kaldığında gir takıl kafa dağıt sonra çık dersine bak,bu dediklerim senin iyliğin için ama yok ben silkroad'da char kasıcam diyosan Öss de gerçek bi başarıyı yakalamayı unut..Gerçekler acıdır derler bu dedikleri doğru belkide Dershane ye gidiyorsun bu yüzden kendine güveniyorsundur ama her dersaneye giden Öss yi kazanamıyor kendinden bazı konularda fedakarlık yaparsan silkroad gibi yada ne bileyim bir senede olsa kız arkadaşının olmaması gibi o zaman gün gelir ellerini başının arasına almadan Sınav kağıdını verirsin,yoksa char her zaman kasılır.. ☕
Öss öğrencisi olmak kolay deyildir bende farklı düşünüyorum bu konuda Öss ye hazırlanıyorum diye PC başında kendini kandırırsın Char 7/24 bota koyarsın arada bi bakarım dersin başlarda ama öyle durmaz kendi odanın kapısını kapatırsın PC ekranınıda kapatırsın PC masasında ders çalışıyim dersin ama aklının bir ucunda hep Silkroad olur,bu benim teşhisim böyle diyen arkadaşlarım çok oldu fakat hiç biri yolun sonuna tam anlamıyla varamadı bir söz vardır bilirsin belki ; iki tavşan yakalamaya çalışan ikisinide yakalıyamaz diye,sonuçda eyer ÖSS de gerçekden başarıyı yakalamak istiyosan char kasma işini bırak bence Premium alıcak paran varsa char alıcak paranda vardır.. 100 Lvl bir char al derslerden fırsat kaldığında gir takıl kafa dağıt sonra çık dersine bak,bu dediklerim senin iyliğin için ama yok ben silkroad'da char kasıcam diyosan Öss de gerçek bi başarıyı yakalamayı unut..Gerçekler acıdır derler bu dedikleri doğru belkide Dershane ye gidiyorsun bu yüzden kendine güveniyorsundur ama her dersaneye giden Öss yi kazanamıyor kendinden bazı konularda fedakarlık yaparsan silkroad gibi yada ne bileyim bir senede olsa kız arkadaşının olmaması gibi o zaman gün gelir ellerini başının arasına almadan Sınav kağıdını verirsin,yoksa char her zaman kasılır.. ☕
Katılıyorum 😉 Eğer alamıyor isen de Chine Str Char kasman en iyisi olur.. Bota koyarken felan aklın kalmaz Chine charda .. Süppo bir şekilde de kasar .
Bowla herşeyi yaparsın uniq pvp falan vb vb.
Ama 100lvla geldiğinde glavienin pvpde her chara kafa tutabildiğini göreceksin bladerlarda zorlanırsın biraz onuda firewall ile kaparsın
Ama 2 charıda yakın zamanda kullandım 100lvl olarak pvpde bow geri kalıyor biraz daha
Ama diyorsan ben ch ler arasında kral olucam eu larıda zorlarım aç bi blader derim gerçekten 100lvlda cok iyi char.
Yan skiller olarak fire ve colddan şaşma derim , ama bowu önermiyorum açıkcası
Nukerlerin devri kapandı bence snow shield bittiğin kaçacak yeri kalmıyor hiç açma derim zaten glavie isen sana özell mag def. buffın ile çerez gibi yersin nukerleri
Wizarda gelince sıkılırsın pvpsi zayıftır ama uniquesi cok eğlencelidir neden sıkılırsın dersen hep aynı skiller.
Ama 100lvla geldiğinde glavienin pvpde her chara kafa tutabildiğini göreceksin bladerlarda zorlanırsın biraz onuda firewall ile kaparsın
Ama 2 charıda yakın zamanda kullandım 100lvl olarak pvpde bow geri kalıyor biraz daha
Ama diyorsan ben ch ler arasında kral olucam eu larıda zorlarım aç bi blader derim gerçekten 100lvlda cok iyi char.
Yan skiller olarak fire ve colddan şaşma derim , ama bowu önermiyorum açıkcası
Nukerlerin devri kapandı bence snow shield bittiğin kaçacak yeri kalmıyor hiç açma derim zaten glavie isen sana özell mag def. buffın ile çerez gibi yersin nukerleri
Wizarda gelince sıkılırsın pvpsi zayıftır ama uniquesi cok eğlencelidir neden sıkılırsın dersen hep aynı skiller.
herkez nukerleri kötülemiş ama botta en seri kasan nukerdir bunuda unutmayın. karakoramdaki g.botlar bow-glavie degil nukerdir. snow bitince cıss olayına bakarsak asıl olay snow bitince yatmamaktır. yani nuker kullanırken 1-2-3-4 skile basıp sonra snow bitincede yatınca nuker ezik demeyle olmuyor. neyse sana tavsiyem içine sineni açman sonraları oturup verdigin paraya üzülme 😊 ama seri kasan bi char istiyosan yineliyorum nuker. (bkz. karakoram)
C
ChallangeEveryThing
⭐ 17y
HızLı kasıcaksan FuLL STR Bow ac Fire Liqht yap para önemLi diiL diosan sonra Forceye cevirirsin .. Ama 100 Lv den snra cevir cünkü Chin Tomb cok uzak ve Labirent qibi oLduqundan cok uzun sürer ^^
Bow
Öss ye giricem diyorsun bence bu sro yu başlamadan bırak öss ne gir çık güzel bir yer tuttur sonra aç bir bow char takıl kafana göre xD ama sakın öss den önce oynama ben lise öğrencisiyim geçen sene sbs ye girdim sro oynuyorum diye kafam ordaydı o stressden bende geçtim vede rezil oldum kaldım bnce sen başlamadan bırak derim
D
darkdiablo
⭐ 17y
arkadaş bota bırakmak istiyosan cold light fire(imbue) spear çar aç.EU çarı unut staff özellik le bota bırak çak san içinden say 30 sn bak ekrana yerde olcak o çar 😄
M
Murderer77
⭐ 19y
öss var diye charımı bıraktım şifreyi filan herşeyi unuttum not defterlerine kaydetmiştim sildim öss bitti okulumu kazandım uyumuyorum artık oynamaktan bırak oyunu bence hayatın için en önemli sene bırak bence ama yinede sen bilirsin.
T
ThePrestige
⭐ 16y
Zevk işi fakat önce int mi str mi ona karar ver daha sonra seçtiğin stata göre davranırsın strde blade güzel oluyor intde de sword.(Benim fikrim)
Full Str Bowman Daha iyi Benim Fikrimce xD Senbilirsin yınede xD
Log in to write a reply.
Log In