Icerige atla
Extraloob

Geri Geldim :D ( fuem1907 )

· 40 Replies · 2.0K views · Page 2 / 2
Replies
Q
Quincey ⭐ 18y
#21
iyi olmuş.Extraloob hakkında böyle düşünenlerin aramızda olmaması gerekir 😉
A
addIcFb ⭐ 19y
#22
Bu siteyi iyice yükseltmeyin alt tarafı bir site Edebiyatın kaç senin güzelim :P



Bundan Sonra Soylenılen Seylere Cevap Vermeyecegim !!!


Artik cevap veremeyeceksin zaten,senin banini kim kaldirdiysa yanlislikla yaptigini umuyorum... Yoksun bu sitede... 😉

Banned...

Vonderfull 👍
S
Streetwise ⭐ 19y
#23
Artık bu konu kilitlenip,silinse nasıl olur sizce 🙄
C
#24
No Comment 😆
B
Black Rain ⭐ 19y
#25

hayır tabıkı onemlı ancak arkadaslar sana degıl sıteye yaptıgımı sanıyorlar ben senden tekrar tekrar ozur dılerım ... 😐 😢

JasonWalker a yapmış olduun terbiyesizlik tüm foruma yapmış olduun terbiyesizlik 😉 (Sadece JasonWalker olduu için değil bu sitede hatırı sayılabilir kişi oluğu için 😉 )
B
#26
pek sevinmedim açıkcası :S
B
Black Rain ⭐ 19y
#27
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın 😉
Q
Quincey ⭐ 18y
#28
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın ;)

her topicte bunu söylemene gerek yok moderatörler gerekeni yaparlar kafanı yorma sen 😉
B
Black Rain ⭐ 19y
#29
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın ;)

her topicte bunu söylemene gerek yok moderatörler gerekeni yaparlar kafanı yorma sen ;)

Önce Burda yazdım sonra aklıma geldi konu açtımn sonrada diğer konuda yazdım okadar :):):):)
S
Spartan123 ⭐ 18y
#30
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın ;)

bu arkadaş yönetime yalakalık yapmakta.

Unutma ki yönetimde insan , sende insansın.
X
Xanthos ⭐ 19y
#31
@Spartan123
sataşmayın birbirinize.Senin de dediğin gibi " Sen de insansın,o da insan" . Ona sevgi ve saygı göster ki o da sevgi ve saygıyı göstersin.
B
#32
@Spartan123
sataşmayın birbirinize.Senin de dediğin gibi " Sen de insansın,o da insan" . Ona sevgi ve saygı göster ki o da sevgi ve saygıyı göstersin.


asd asd 😈 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#33
post kasma Ercan, alırım anahtarını Mayk.
L
Leet1 ⭐ 19y
#34
post kasma Ercan, alırım anahtarını Mayk.

Ne çabuk unuttun asd yazınca Msn de hangi İfade çıkıyordu
''Maganda'' desem belki hatırlarsın. Ercan onu kastetti 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#35
biliyorum. yazdım zaten msn'den Ercan'a .
B
#36
Evet bayabir çatışdık savaş alanına döndü heryer 😄
S
SERE ⭐ 19y
#37
bi konu daha

respect sanki o benim eski avatarımın beyaz yerleri kesipatılmış hali 🙄
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#38

Hoşgeldin diyemiycem, hiç içimden gelmiyor.

+1907...
L
Leet1 ⭐ 19y
#39
bi konu daha

respect sanki o benim eski avatarımın beyaz yerleri kesipatılmış hali 🙄

Sizi ilk defa görüyorum Avatarı sizden görmedim Tesadüf olabilir, Aynı avatarı birden fazla kişi kullanabilir. Çok eski bir arkadaşım yollamıştı bana bende geçende Pc'mde dolanırken rastladım avatar yaptım
.NET
.NET ⭐ 19y
#40
Açıkçası ben senin dersini aldığını UMMAK İSTİYORUM ❗ Bir daha başkasının imzasını çalıp da Paintten kendi adını yazma. Bir daha yeni bir acc ile de sitede dolaşamazsın.
[F New]Solo Gitarist

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: