iyi olmuş.Extraloob hakkında böyle düşünenlerin aramızda olmaması gerekir 😉
Geri Geldim :D ( fuem1907 )
· 40 Replies · 2.0K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Bu siteyi iyice yükseltmeyin alt tarafı bir site Edebiyatın kaç senin güzelim :P
Bundan Sonra Soylenılen Seylere Cevap Vermeyecegim !!!
Artik cevap veremeyeceksin zaten,senin banini kim kaldirdiysa yanlislikla yaptigini umuyorum... Yoksun bu sitede... 😉
Banned...
Vonderfull 👍
S
Streetwise
⭐ 19y
Artık bu konu kilitlenip,silinse nasıl olur sizce 🙄
C
Charles Darwin
⭐ 18y
No Comment 😆
B
Black Rain
⭐ 19y
hayır tabıkı onemlı ancak arkadaslar sana degıl sıteye yaptıgımı sanıyorlar ben senden tekrar tekrar ozur dılerım ... 😐 😢
JasonWalker a yapmış olduun terbiyesizlik tüm foruma yapmış olduun terbiyesizlik 😉 (Sadece JasonWalker olduu için değil bu sitede hatırı sayılabilir kişi oluğu için 😉 )
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
pek sevinmedim açıkcası :S
B
Black Rain
⭐ 19y
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın 😉
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın ;)
her topicte bunu söylemene gerek yok moderatörler gerekeni yaparlar kafanı yorma sen 😉
B
Black Rain
⭐ 19y
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın ;)
her topicte bunu söylemene gerek yok moderatörler gerekeni yaparlar kafanı yorma sen ;)
Önce Burda yazdım sonra aklıma geldi konu açtımn sonrada diğer konuda yazdım okadar :):):):)
S
Spartan123
⭐ 18y
Konu Silinse nasıl olur boşuna topic kirlikiği yapılmasın ;)
bu arkadaş yönetime yalakalık yapmakta.
Unutma ki yönetimde insan , sende insansın.
@Spartan123
sataşmayın birbirinize.Senin de dediğin gibi " Sen de insansın,o da insan" . Ona sevgi ve saygı göster ki o da sevgi ve saygıyı göstersin.
sataşmayın birbirinize.Senin de dediğin gibi " Sen de insansın,o da insan" . Ona sevgi ve saygı göster ki o da sevgi ve saygıyı göstersin.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
@Spartan123
sataşmayın birbirinize.Senin de dediğin gibi " Sen de insansın,o da insan" . Ona sevgi ve saygı göster ki o da sevgi ve saygıyı göstersin.
asd asd 😈 😁
post kasma Ercan, alırım anahtarını Mayk.
post kasma Ercan, alırım anahtarını Mayk.
Ne çabuk unuttun asd yazınca Msn de hangi İfade çıkıyordu
''Maganda'' desem belki hatırlarsın. Ercan onu kastetti 😁
biliyorum. yazdım zaten msn'den Ercan'a .
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Evet bayabir çatışdık savaş alanına döndü heryer 😄
bi konu daha
respect sanki o benim eski avatarımın beyaz yerleri kesipatılmış hali 🙄
respect sanki o benim eski avatarımın beyaz yerleri kesipatılmış hali 🙄
Hoşgeldin diyemiycem, hiç içimden gelmiyor.
+1907...
bi konu daha
respect sanki o benim eski avatarımın beyaz yerleri kesipatılmış hali 🙄
Sizi ilk defa görüyorum Avatarı sizden görmedim Tesadüf olabilir, Aynı avatarı birden fazla kişi kullanabilir. Çok eski bir arkadaşım yollamıştı bana bende geçende Pc'mde dolanırken rastladım avatar yaptım
Açıkçası ben senin dersini aldığını UMMAK İSTİYORUM ❗ Bir daha başkasının imzasını çalıp da Paintten kendi adını yazma. Bir daha yeni bir acc ile de sitede dolaşamazsın.
[F New]Solo Gitarist
Log in to write a reply.
Log In