Icerige atla
Extraloob

||| Gemlik Fan Club |||

· 60 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
W
Wajuka ⭐ 17y
#41
Gemlikte oturuyorum.
Benide yazarmısın.
T
T_RoCK ⭐ 18y
#42
T_RoCK bende CBAL lıyım seni çok merak ettim okullar açılınca görüşürüz 👍 💃

Ben de Cbal isim ve sınıf neydi belki tanışıyoruzdur ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#43
Ali Kadir Kaya yakın arkadaşımdır, Varmı tanıyan 😜
T
T_RoCK ⭐ 18y
#44
Lol masa tenisçisi Ali Kadir mi 😆 Ben Ersoy Ali Kadir 😁
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#45
Yep.
Gemlik 2. si 😎 Mali de 1. 😄
T
T_RoCK ⭐ 18y
#46
İkisini de tanıyorum evet az kapışmadık 😆
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#47
Aynı sırada oturmuşluğum olan kişiler ^^ 😎

Mali fazla değil ama özellikle Ali Kadir ^^
T
T_RoCK ⭐ 18y
#48
😆 Ben kaçıyorum şimdilik sonra görüşürüz Gemlik tayfa ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#49
👋
W
Wajuka ⭐ 17y
#50
Gemlikte oturuyorum.
Benide yazarmısın.
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#51
Yazdım ^^
W
Wajuka ⭐ 17y
#52
Teşekkürler 🙏
E
Expectance ⭐ 17y
#53
Trock ben lise 2ye geçtim ismim ertuğrul küçük 😄 tanıyormusun?
T
T_RoCK ⭐ 18y
#54
BR Ali Kadir dedi Ali Kadir sandım ben seni 😆 Tanımıyorum 9'lardan fazla kimseyi benim son sene
E
Expectance ⭐ 17y
#55
okulların açıldığı gün ilk işim seni bulmak olucak:D
Ps:beni kesin tanıyorsundur:D
E
Expectance ⭐ 17y
#56
Senin adın soyadın ne?
T
T_RoCK ⭐ 18y
#57
Adım Ersoy benim ama tanımıyorum sanmam 😆
E
Expectance ⭐ 17y
#58
Sanırım bende seni tanımıyorum 😄
T
T_RoCK ⭐ 18y
#59
Tanışırız sorun değil hadi ben yatar uykum geldi ^^
E
Expectance ⭐ 17y
#60
Ok iyi geceler bende yatıcam şimdi^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: