Gemlikte oturuyorum.
Benide yazarmısın.
||| Gemlik Fan Club |||
· 60 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
T_RoCK bende CBAL lıyım seni çok merak ettim okullar açılınca görüşürüz 👍 💃
Ben de Cbal isim ve sınıf neydi belki tanışıyoruzdur ^^
Ali Kadir Kaya yakın arkadaşımdır, Varmı tanıyan 😜
Lol masa tenisçisi Ali Kadir mi 😆 Ben Ersoy Ali Kadir 😁
Yep.
Gemlik 2. si 😎 Mali de 1. 😄
Gemlik 2. si 😎 Mali de 1. 😄
İkisini de tanıyorum evet az kapışmadık 😆
Aynı sırada oturmuşluğum olan kişiler ^^ 😎
Mali fazla değil ama özellikle Ali Kadir ^^
Mali fazla değil ama özellikle Ali Kadir ^^
😆 Ben kaçıyorum şimdilik sonra görüşürüz Gemlik tayfa ^^
👋
Gemlikte oturuyorum.
Benide yazarmısın.
Benide yazarmısın.
Yazdım ^^
Teşekkürler 🙏
E
Expectance
⭐ 17y
Trock ben lise 2ye geçtim ismim ertuğrul küçük 😄 tanıyormusun?
BR Ali Kadir dedi Ali Kadir sandım ben seni 😆 Tanımıyorum 9'lardan fazla kimseyi benim son sene
E
Expectance
⭐ 17y
okulların açıldığı gün ilk işim seni bulmak olucak:D
Ps:beni kesin tanıyorsundur:D
Ps:beni kesin tanıyorsundur:D
E
Expectance
⭐ 17y
Senin adın soyadın ne?
Adım Ersoy benim ama tanımıyorum sanmam 😆
E
Expectance
⭐ 17y
Sanırım bende seni tanımıyorum 😄
Tanışırız sorun değil hadi ben yatar uykum geldi ^^
E
Expectance
⭐ 17y
Ok iyi geceler bende yatıcam şimdi^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap