Icerige atla
Extraloob

||| Gemlik Fan Club |||

· 60 Replies · 11K views · Page 2 / 3
Replies
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#21
Ya kaçmasına kaçılırda. Evi arıyolar. 😜
J
JawBreaker ⭐ 18y
#22
Ya kaçmasına kaçılırda. Evi arıyolar. :P

Yoklama kağıdına oyun oynarız. 😈 💃
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#23
Gidip görmeyi çok istediğim yerlerden biri. ^^
P
PowerRust ⭐ 17y
#24
JawBreaker seni görmüş gibiyim 🙄
J
JawBreaker ⭐ 18y
#25
JawBreaker seni görmüş gibiyim 🙄

Hergün hergün de olmaz ki. 😁
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#26
Beni niye görmüyorsunuz 😜
T
T_RoCK ⭐ 18y
#27
Yazıver bro beni de en kırmızısından 😆
B
BaSoryong ⭐ 18y
#28
Derli Toplu güzel bir şehre benziyor 😊
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#29
Bende Kayseri FC mi açsam ne 😆

Gemlik deyince her zaman aklıma ilk Cafe-S gelir sonra furkan 😁
[ek #12654]
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#30
Ekledim 😜
C
Caprice ⭐ 19y
#31
Ne kadar yıldırımda otursamda severim gemliği çok gittim çarli miydi neydi varilin üstünde balık yeniyordu avvv fena yerdir yaz beni yazz (:
W
WosT ⭐ 17y
#32
Gemlik sınav dershane'si fun clubmu kursak 🎅
L
#33
bende gemlikliyim beyler xD gemlikli arkdslarla tanısmayı ısterım 😄
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#34
Ekledim 😜
L
#35
gemlikte oturuorum eski pazarda bilen bılır orayı 😄
J
JawBreaker ⭐ 18y
#36
gemlikte oturuorum eski pazarda bilen bılır orayı :D

Mezarlığın altında meydandayım bende. 😜 😆
L
#37
bızım evın yukarsındasın o zamn 😄 yakınız bırbırımıze ehhe
T
T_RoCK ⭐ 18y
#38
gemlikte oturuorum eski pazarda bilen bılır orayı :D

Mezarlığın altında meydandayım bende. 😜 😆

Amma Gemlik'li varmış forumda haberimiz yokmuş 😆 İstiklal Cad. 'ini herkes bilir zaten 😜 😁
L
#39
aynen bilirim 😊
E
Expectance ⭐ 17y
#40
T_RoCK bende CBAL lıyım seni çok merak ettim okullar açılınca görüşürüz 👍 💃

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: