Icerige atla
Extraloob

Geçmişe dönebilseydiniz,, hangi zamana ve nereye giderdiniz?

· 35 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
Rhea ⭐ 19y
#21
ben 31 aralık -1 yılına giderdim 1 ocak 0 00:00 da bir ss alırdım
X
XER0 ⭐ 19y
#22
Oks nin olduğu güne döner, ve heyecan yapmadan soruları çözerdim.
J
Journalist ⭐ 19y
#23
taş devrine gidip ateşi bulmaya çalışan mağara adamlarına çakmak verirdim 😈
N
Nereus ⭐ 17y
#24
9. sınıfa herşey çok daha iyi olurdu 😞
E
EmmaW ⭐ 19y
#25
1 hafta önceye gider iddaa sayısal vs. oynardım 😜 😄
I
invaders ⭐ 18y
#26
ben dünya nın oluştugu zmn a gitmek isterdim ama böyle film izler gibi görmeyi yanı insan olarak yaşakmak degil
T
TwiLighT ⭐ 18y
#27
geleceği daha çok merak ediyorum 🙄 😜
O
#28
Lise 1. sınıfa tekrar dönmek isterdim
S
Still Life ⭐ 17y
#29
OKS nin olduğu tarihe dönmek isterdim
F
fanatiksro ⭐ 17y
#30
ben yılbaşını n beklerdim büyük ikramiyeyi öğrenip şyle 1 hafta geriye giderdim xD
|
|SicknesS| ⭐ 17y
#31
Roll Back Olmadan Önce id pw sini unuttugum charin mailine bakmak icin 2 Eylük Checkten soraya giderdim 😁
O
oLdCiTyLee ⭐ 18y
#32
kristof colombun gemisini batırırdım 😄
I
#33
Annem bana hamile olmadan önceye giderdim ve bu durumu ortadan kaldırmak isterdim^^
A
#34
2005 e dönüp silkroada başladığım güne gitmek isterdim ki başlamayayım ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: