ben 31 aralık -1 yılına giderdim 1 ocak 0 00:00 da bir ss alırdım
Geçmişe dönebilseydiniz,, hangi zamana ve nereye giderdiniz?
· 35 Yanıt · 3.2K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Oks nin olduğu güne döner, ve heyecan yapmadan soruları çözerdim.
J
Journalist
⭐ 19y
taş devrine gidip ateşi bulmaya çalışan mağara adamlarına çakmak verirdim 😈
9. sınıfa herşey çok daha iyi olurdu 😞
1 hafta önceye gider iddaa sayısal vs. oynardım 😜 😄
ben dünya nın oluştugu zmn a gitmek isterdim ama böyle film izler gibi görmeyi yanı insan olarak yaşakmak degil
geleceği daha çok merak ediyorum 🙄 😜
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Lise 1. sınıfa tekrar dönmek isterdim
S
Still Life
⭐ 17y
OKS nin olduğu tarihe dönmek isterdim
F
fanatiksro
⭐ 17y
ben yılbaşını n beklerdim büyük ikramiyeyi öğrenip şyle 1 hafta geriye giderdim xD
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Roll Back Olmadan Önce id pw sini unuttugum charin mailine bakmak icin 2 Eylük Checkten soraya giderdim 😁
O
oLdCiTyLee
⭐ 18y
kristof colombun gemisini batırırdım 😄
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Annem bana hamile olmadan önceye giderdim ve bu durumu ortadan kaldırmak isterdim^^
A
Alexander Mahone
⭐ 18y
2005 e dönüp silkroada başladığım güne gitmek isterdim ki başlamayayım ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap