sp kastığım char gitti 😄 sırf loaderla girdim diye 😄 olan 50k sp ye oldu 😜
Geçmiş olsun Kemalist. :((
· 24 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
sp kastığım char gitti 😄 sırf loaderla girdim diye 😄 olan 50k sp ye oldu :P
Clientless la char kastım diye gitti 278k sp 😞
S
StickControl
⭐ 19y
benim 100 m bulunan stall charımdan ne istedin Gaymax :evil: :evil: :evil:
neyseki charı sattım 😉
ps:giden gitsin yaşayanlar hep rüya düşünme dönmez die yuwarlakdır bu dünya 😈 😜
neyseki charı sattım 😉
ps:giden gitsin yaşayanlar hep rüya düşünme dönmez die yuwarlakdır bu dünya 😈 😜
B
BlackMarshall
⭐ 19y
pis hileci seni. Bot kullanırsan olacağı budur. :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap