Icerige atla
Extraloob

Geçmiş olsun Kemalist. :((

· 24 Yanıt · 1.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Windy
Windy ⭐ 19y
#21
sp kastığım char gitti 😄 sırf loaderla girdim diye 😄 olan 50k sp ye oldu 😜
P
#22
sp kastığım char gitti 😄 sırf loaderla girdim diye 😄 olan 50k sp ye oldu :P

Clientless la char kastım diye gitti 278k sp 😞
S
#23
benim 100 m bulunan stall charımdan ne istedin Gaymax :evil: :evil: :evil:

neyseki charı sattım 😉

ps:giden gitsin yaşayanlar hep rüya düşünme dönmez die yuwarlakdır bu dünya 😈 😜
B
#24
pis hileci seni. Bot kullanırsan olacağı budur. :P

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: