Sorunları vardır heralde kim uğraşcak onla 😁
Gecenin soytarısı
· 14 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
Pacificte yeni moda.. Samar önü ALLAH'a hakaret spamleriyle dolu & Party Formlar desen böyle...
NoMoreLove
⭐ 18y
Bunlar gerizekalı ya.
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
Bunlar gerizekalı ya.
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
+1 😉
P
PC.support
⭐ 16y
Bunlar gerizekalı ya.
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
Allah yok görünmüyor diyorlar bizde bunların beyinlerini göremiyoruz beyinsizler bunlar.
T
TheCunninG
⭐ 19y
Bunlar gerizekalı ya.
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
+1 ;)
+2 daral:
Bunların topu ataist
Ps:Konu açıp tartışmaya değmez çünkü istedikleri o
Ps:Konu açıp tartışmaya değmez çünkü istedikleri o
Bunların topu ataist
Ps:Konu açıp tartışmaya değmez çünkü istedikleri o
+1
Bunlar gerizekalı ya.
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
Baba-oğul-kutsal ruh.Bunlar aynı Tanrı ya inandığımızı bilmiyor.Yahudilerde aynı şekilde, din büyükleri biliyor ama bu durumu çaktırmıyor
Bunlar gerizekalı ya.
Töbe haşa Allah yok diyorsun, Allah fake diyorsun sonra da kalkıp Jesus onun oğludur diyip, Jesus'a tapıyorsun.
Aptal adam, Allah yoksa Jesus ne oluyor?
🤝 🤝 🤝
Yorumsuz...
böyle birini buraya koyman yanlış adam zaten dikkat çekmeye çalışıyo hacı 😄 sende yardım ediyon olay budur bence 😄 gece gece uğraşacak kimseyi bulamamış
işsiz adam ya 😁
kafayı sıyırmışlar yazacak çok şey var ama bunlar için ellerimi bile yormam hata ☕
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap