Icerige atla
Extraloob

Gecenin Dropu

· 18 Yanıt · 1.8K görüntüleme
C
Crisis OP ⭐ 19y
#1
Kac gündür serverde bos yer arıyodum kasmak icin.Gece bir yer buldum moblar seyrek cıkıyodu ama son item düser belki diye koydum bota.Sabah kalktım bota baktım 1 item drop yazıyodu,peti actım ve... nese:



Yakında bir tane daha son düsecegine inanıyorum,bir dahaki silah olacak 😁 makara:
18 Yanıt
C
cLonny ⭐ 18y
#2
gz 😄 immortal 6 birde süper item ^^
C
Crisis OP ⭐ 19y
#3
Male cevirip kendimmi kullansam yoksa böylecemi satsam arasında kaldım.Ama satarsam daha cok isime yarar 😜 makara:
M
#4


Yakında bir tane daha son düsecegine inanıyorum,bir dahaki silah olacak 😁 makara:

gönlüne göre versin diyelim 🎅
C
Crisis OP ⭐ 19y
#5


Yakında bir tane daha son düsecegine inanıyorum,bir dahaki silah olacak 😁 makara:

gönlüne göre versin diyelim 🎅

Gönlümde cok sey var, amin 😁
C
#6
Hayırlı olsun
A
Adith ⭐ 18y
#7
İnsallah SON Sword dusurursun 😜
p.s:Tebrikler. 😗
Z
Zwanga ⭐ 17y
#8
Hayırlı olsun.
X
Xanthos ⭐ 19y
#9
hayırlı olsun. darısı başımıza 😊
T
#10
hayırlı olsun.

ps:benim bölgelerde hala kuraklık var 😢 bırak novayı item düşmüyor
M
#11
hayırlı ola , 1bye sat. 1b ye silk al and go level up ^^
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#12
bas 7 okut direk ilerde coin le alıncak bunlar değerleri çok düşücek 👍
C
Crisis OP ⭐ 19y
#13
Herkese tesekkürler 😘

@Adith
aminnnn 😁
@DH
O kadar düsük teklif vermeye basladılarki elixir harcamaya bile gönlüm yok,direk satıp kurtulucam
@uslanmaz
1b veren olsa direk veririm 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#14
düşük teklif veren varsa kendin kullan.yap +5 / +7 gör bak farkını...hem defans hem vuruş farkın olsun
C
Crisis OP ⭐ 19y
#15
düşük teklif veren varsa kendin kullan.yap +5 / +7 gör bak farkını...hem defans hem vuruş farkın olsun

650 den yukarı veren olmazsa düz +7 ye giderim sonrada Advanced B ile +9 a geciriririm.Sonra cevirir kullanırım belki 🤔
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#16
Hayırlı olsunda ne yaptınız ya 1bile kime satıyorsunuz bizim arkadaş aldı 500m'e eu hand'i...
E
Effsane ⭐ 19y
#17
Gz Nuri.Ne pis adamsın ne ara aldın bunu ?
T
Titanyum-X ⭐ 17y
#18
daha siftah yapamadım millet seti düzdü -.-

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: