Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Varmı ötesi?
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Burdaki kimse Türk askeriyle savaşamaz. Kimse mehmetçiğe silah doğrultamaz. E şu anda gkfc bizde olduğuna göre
Quensis + Seppuku + ARK0 DEFEATED 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Burdaki kimse Türk askeriyle savaşamaz. Kimse mehmetçiğe silah doğrultamaz. E şu anda gkfc bizde olduğuna göre
Quensis + Seppuku + ARK0 DEFEATED 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Burdaki kimse Türk askeriyle savaşamaz. Kimse mehmetçiğe silah doğrultamaz. E şu anda gkfc bizde olduğuna göre
Quensis + Seppuku + ARK0 DEFEATED 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈
Lol :D
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Burdaki kimse Türk askeriyle savaşamaz. Kimse mehmetçiğe silah doğrultamaz. E şu anda gkfc bizde olduğuna göre
Quensis + Seppuku + ARK0 DEFEATED 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈
gece uzun nasılsa Tüm oduyuda topladım türk askeri aradan çekildiği anda bir operasyonla alırız geri np 🍺
Kuzum uyanık olsaydın. Bu iş Tanrıları araya sokmakla olmuyor 😁
Kuzum uyanık olsaydın. Bu iş Tanrıları araya sokmakla olmuyor 😁
Kuzum uyanık olsaydın. Bu iş Tanrıları araya sokmakla olmuyor 😁
Kuzum ben yatıyorum zaten hepinize iyi geceler Takılın Siz Sabah Önemli Bir Randevum Var 😎 😁
Kuzum uyanık olsaydın. Bu iş Tanrıları araya sokmakla olmuyor 😁
Kuzum ben yatıyorum zaten hepinize iyi geceler Takılın Siz Sabah Önemli Bir Randevum Var 😎 😁
Kuzum uyanık olsaydın. Bu iş Tanrıları araya sokmakla olmuyor 😁
Kuzum ben yatıyorum zaten hepinize iyi geceler Takılın Siz Sabah Önemli Bir Randevum Var 😎 😁
Kaç hemen 😈
Kuzum uyanık olsaydın. Bu iş Tanrıları araya sokmakla olmuyor 😁
Kuzum ben yatıyorum zaten hepinize iyi geceler Takılın Siz Sabah Önemli Bir Randevum Var 😎 😁
Ooo kuzum başarılar. Aşk Tanrı'sı(!) 😆 hep yanında olsun. Benim kızla bugün randevum vardı :P
Seferberlik ilan ettim... Savaşta Ayrı bir ordu olarak katılıyorum 😎
Yaklaşık 25milyon Türk askeriyle...
Log in to write a reply.
Log In