hehe ne gibi bir anı paylaşırmısın? 🍺
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 507 / 3015
Replies
B
Black Rain
⭐ 19y
varya bişey yazdırmadınız 😄 lem diye diye :D
senin ne şirin avatarın var öyle 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
varya bişey yazdırmadınız 😄 lem diye diye :D
Anılarım depreşti bir an. 😈 😁 😆 :P
İyi misin 😆
varya bişey yazdırmadınız 😄 lem diye diye :D
senin ne şirin avatarın var öyle :D
ah teşekürler 😄 😘
varya bişey yazdırmadınız 😄 lem diye diye :D
Anılarım depreşti bir an. 😈 😁 😆 :P
İyi misin 😆
4 Tuborg aldım yanıma diyor 😁
hehe ne gibi bir anı paylaşırmısın? 🍺
Gerçekten paylaşmak isterdim.Ama anılarım pek forumda konuşulucak tipten değiller.+21 kısmına giriyor biraz. :P
Gerekirse 21+ olurum yau o da lafmıdır yeterki anlat nerden olursa olsun pm msn vs. vs. amaç dotluk arkadaslık 🍺 🎅
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
varya bişey yazdırmadınız 😄 lem diye diye :D
senin ne şirin avatarın var öyle :D
ah teşekürler 😄 😘
İnsan bi selam verir 😄
İyi misin 😆
4 Tuborg aldım yanıma diyor 😁
4 Tuborgla kafayı buluyorsa Gündüz Kuşları açalım hacı 😆
T
TitusPullo
⭐ 19y
85.153.22.18 😜
85.153.22.18 :P
oww bu nedir cs server? öyleyse yarın giriyorum 😄
Size kolay gelsin arkadaslar ben yavas yavas yataga doğru yol alıyım.
Malum yarın yapılcak işler gezilecek yerler var 😄 Herkese iyi geceler dilerim.
Ve tüm EXL ailesinin bayramını kutluyorum ellerinizden öpüp paramı alırım 😜 😁
Malum yarın yapılcak işler gezilecek yerler var 😄 Herkese iyi geceler dilerim.
Ve tüm EXL ailesinin bayramını kutluyorum ellerinizden öpüp paramı alırım 😜 😁
barmende müşterilerden önce kaçıyor 😜
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Size kolay gelsin arkadaslar ben yavas yavas yataga doğru yol alıyım.
Malum yarın yapılcak işler gezilecek yerler var 😄 Herkese iyi geceler dilerim.
Ve tüm EXL ailesinin bayramını kutluyorum ellerinizden öpüp paramı alırım 😜 😁
😘 👋 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
barmende müşterilerden önce kaçıyor :P
WindTalker erken gitmiş... Sana süper bir teklifim var 😎
ben yatar, herkese iyi geceler..
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
ben yatar, herkese iyi geceler..
Dinlemedin bile teklifimi 😱
Bende gideyim öyleyse , bu gece içki kaçırmaya çalışmak saçmalık olacak herkes burda 😄
ARK0 nasılsa erkenden gidiyor elbet alırım ben onları 😜
😴 Cümletten iyi geceler 👋 👋 ❤️
iyi geceler herkese .. bugün tarihi bir gün bir yerlere not etmem lazım . 😜
d.n : ilk defa pc başında sabahlayacağım . lol
d.n : ilk defa pc başında sabahlayacağım . lol
T
TitusPullo
⭐ 19y
Herkeze iyi geceler, ben kaçtım ^^
Herkeze İyi Geceler...
Kimler kalmış bakalım ?
ben varım yatacağım birazdan
Log in to write a reply.
Log In