Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 486 / 3015
Yanıtlar
A
Absence ⭐ 19y
#9701
S.a beyler
X
XER0 ⭐ 19y
#9702
herkese iyi geceler.

@ARK0

Tuborg gold alayım ben 😎
J
Journalist ⭐ 19y
#9703
vahhh ne olmuş buraya yahu etraf tertemiz raf'lar bomboş bu gece nöbet tutmam lazım benim bakalım kimmiş bu raf'ları boşaltanlar 😜
herkese iyi geceler.

@ARK0

Tuborg gold alayım ben 8)


Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9704
kingo diskoyuda aç arkocum haftanın programını konuşalım bende dolaptan buz gibi biramı çıkartayayım cheers polgara 😜
A
Absence ⭐ 19y
#9705
Şu benim boşuda alcanmı bi zahmet
- Resim Silinmiş.
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#9706
Bende colamı içem no alkol
B
Black Rain ⭐ 19y
#9707
Vee ben geldim... nasılsınız bakalımm...
S
shneZee ⭐ 18y
#9708
Elma Suyum Var O'da yetiyor bana 😄

Bu aksam Cosucaz Kingo Disco İle ^

ps:Okan Abi birde benim bir mesele vardı 1ay'a yaklastı ne olucak artık :S?
X
XER0 ⭐ 19y
#9709
Vee ben geldim... nasılsınız bakalımm...


biz iyiyiz hacı, sen nasılsın 🎅 ❤️
B
Black Rain ⭐ 19y
#9710
İyi olmaya çalışıyoruz işte nolsun ya 😊
PS:yorgunum
X
XER0 ⭐ 19y
#9711
Herkese iyi geceler.Geceniz iyi olsun.^^


seninde halil abi. 🍺
S
shneZee ⭐ 18y
#9712
Herkese iyi geceler.Geceniz iyi olsun.^^


teşekkürler Sizlerinde 😊
J
Journalist ⭐ 19y
#9713
3 kutu tuborg'dan sonra ben kendime kahve yaptım isteyenlere verebilirim ☕

qygxso.jpg
Dosyalar (1)
X
XER0 ⭐ 19y
#9714
bu kuş yuvasına çekilir ve yatar 😴 herkese iyi geceler & tatlı rüyalar 😴 😴
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#9715
Char LvL Atlayacak Onu bekliyorum Nabersiniz Nasılsınız 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9716
afiyet olsun arko'cugum kahve iyidir candır zinde tutar ^^
S
shneZee ⭐ 18y
#9717
afiyet olsun arko'cugum kahve iyidir candır zinde tutar ^^


Okan Abi artık hallolsa 1aydır bekliyorum...
Olmuyorsa 250silk alayım isroda Okan abi daha kaç ay bekliyeceğim?
P
#9718
Selam herkese , kingo kopuyor 🤤
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9719
Selam herkese , kingo kopuyor 🤤


gel yavrum gel, diskoma gel 😈 😁


tütüs nerede majestic nerede 😄
P
#9720
Selam herkese , kingo kopuyor 🤤


gel yavrum gel, diskoma gel 😈 😁


tütüs nerede majestic nerede :D

Kopmuş olma ihtimalleri yüksek pazar bugün + disco 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: