Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 387 / 3015
Yanıtlar
H
#7721
herkeze iyi geceLer
Q
Quensis ⭐ 19y
#7722
gn8 All ^^

inadına iyi geceler :P


Uzun zaman sonra burdayım seninle inatlaşmayacağım hıh 😁

hi all

wasss up mates ^^


🙏

And do u want to drink something ? 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7723
bu Serdar komik çocuk yaw xD
Best fm ^^
J
Journalist ⭐ 19y
#7724
çok başım ağrıyo ben yatağa gömülüyorum hepinize iyi geceler 🍺
Q
Quensis ⭐ 19y
#7725
İyi Geceler ^^

Ee Kimse yok mu ?? 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7726
İyi Geceler ^^

Ee Kimse yok mu ?? :P

🍿 😗
Q
Quensis ⭐ 19y
#7727
İyi Geceler ^^

Ee Kimse yok mu ?? :P

🍿 😗


Sen mi varsın bir tek peff bitmez bu gece 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7728
İyi Geceler ^^

Ee Kimse yok mu ?? :P

🍿 😗


Sen mi varsın bir tek peff bitmez bu gece 😁

😎 😈
merak etme 1de kaçanzi 😜
Q
Quensis ⭐ 19y
#7729
Bende şimdi kaçıyorum yarın okul vardı yeni hatırladım 😜

Ps:Sütümü de içtim.. 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7730
Bende şimdi kaçıyorum yarın okul vardı yeni hatırladım 😜

Ps:Sütümü de içtim.. 😁

kaçırttım 😁 😜
Q
Quensis ⭐ 19y
#7731
Bende şimdi kaçıyorum yarın okul vardı yeni hatırladım 😜

Ps:Sütümü de içtim.. 😁

kaçırttım 😁 :P


Senden mi kaçıcam be hıh 😁

Ps:Uykum var okul var 29 Ekim çalışmaları var pefff 🤔 😢
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7732
Bende şimdi kaçıyorum yarın okul vardı yeni hatırladım 😜

Ps:Sütümü de içtim.. 😁

kaçırttım 😁 :P


Senden mi kaçıcam be hıh 😁

Ps:Uykum var okul var 29 Ekim çalışmaları var pefff 🤔 😢

ne işin var 29 ekimde be 😁 çömleri göndermiyolarmıydı xD
neyse defol git yat uyu gn8 😜 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#7733
Yok Bizim Bedenci Dengesiz bizi gönderiyor 😁

Hadi defoldum bakalım gn8 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7734
ben de gidiyorum iyi sohbetler ^^
Bu forumu gezen kullanıcılar: aeonxxx, Audrey, belgther, Buqr4, ChrsNYC, ciko1984, engin-306, HeartLess, jackals, Karus, kronos24, Liberlitas, mel1h___, Nerissa, Polgara, Quensis, RapAngeL, ScREaM oF HaTE, SnowFlake, Tarantella, VaLueRAM ve 5 misafir
bu kadar kişisiniz hiç diyor musunuz bir gece kuşlarında sohbet edelim falan club boş kalıyo ayıp yahu 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#7735
çilekli sütünü içtin mi kuzum sen? 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7736
1 bira içtim üzerine lipton buz gibi ice tea mango içiyorum harika ya mango XD
S
screamadle ⭐ 19y
#7737
Ankara Türk Viskisi, 25 yıllık lol zamanındaki satış fiyatı 4500tl lol tadıda bi ilginçmiş xP
S
screamadle ⭐ 19y
#7738
Bunu göstermeden edemezdim lol
- Resim Silinmiş.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7739
çok uzun yıllar önce içmiştim sene 88-89 falan o dönemlerde ağır abilerin içkisiydi JB Jhonnie ve Ankara Türk heyy gidi yıllar heyy yaşasın yeni kral Smirnoff North anladı o anladıııııııı 😜
J
Journalist ⭐ 19y
#7740
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: