SnowFlake ❓
burda!!! 😜
Mahşer-i Cümbüş küçük gösterisini tamamladı ben de tvyi kapadım ah orda nesne turu oynanacaktı ki reyting rekoru olurdu 😁
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 361 / 3015
Yanıtlar
Ben aksine hiç ısınamadım şu anında görüntü show a
Ben aksine hiç ısınamadım şu anında görüntü show a
kaçıncı izleyişin 😊
S
StickControl
⭐ 19y
Ben aksine hiç ısınamadım şu anında görüntü show a
kaçıncı izleyişin :)
gerçekden adamların yapdıkları şey show'dan ziyade sanat ... Türkiye'de pek fazla oyuncunun yapamıyacağı kanısındayım 😗
S
StickControl
⭐ 19y
iyi geceler ...
Ben de yatıyorum herkese iyi geceler 😎
yatanlara iyi geceler 😘
Ben aksine hiç ısınamadım şu anında görüntü show a
kaçıncı izleyişin :)
gerçekden adamların yapdıkları şey show'dan ziyade sanat ... Türkiye'de pek fazla oyuncunun yapamıyacağı kanısındayım 😗
ki zaten yapabilen çok az kişi var yani programlarına konuk gelen usta sinema dizi oyuncuları oyunlarda afallayıp sadece etraflarına bakınmakla yetindikleri de oluyor 😊 ama bazıları da var ki özellikle 4'lü dönme turunda sergiledikleri performansla insanı gece 4'de bile kahkaha ile güldürüp velisinden azar işittirebiliyorlar 😜
Selam 😊 Nasılsınız son 3hafta dır burda postum yok 😜
😄
İyi geceler
Selam 😊 Nasılsınız son 3hafta dır burda postum yok :P
nasıl olduğumu biliyosun canım (:
Tamam show güzel olabilir ama adamların tipleri bana biraz tiksinc.com
Tamam show güzel olabilir ama adamların tipleri bana biraz tiksinc.com
hımm ok.
sen bilirsin...
Komedi dükkanı süperdi ya. :D
izlemedim 😢
İyi geceler.
Komedi dükkanı süperdi ya. :D
izlemedim 😢
Ben bugün biraz erken yatmak zorundayım yarın haftasonu ve yorucu birgün beni bekliyor. 😗
Yatanlara tatlı rüyalar, kalanlarada Allah akıl fikir versin. 😁
iyi geceler sana da tatlı rüyalar^^
Allah bana akıl fikir versin.
B
Black Rain
⭐ 19y
az sonra geliyorum.. Son yazdığım programı bitirip 😎
az sonra geliyorum.. Son yazdığım programı bitirip 8)
Güzel olmuş.Paylaşımın için teşekkürler 😜
deneme testi başarıyla tamamlandı (:
hoşçakalın iyi geceler, iyi sohbetler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap