Icerige atla
Extraloob

Gaia'da bir fakir ...

· 34 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#21
güle güle harca
P
#22
bazı sözler vardır bir kere sarf edilir sağ loob'a yazılır ve asla silemezsin anladın sen anladıınnnnnnnnnnnnnnnnn 😄 😄 😜

o değilde 1b paran var ee kuzum ne işine yarıyor de bakayım bana benimde bankada 1milyon dolars'ım var ne olacak şimdi kenarda duran paradan hayır mı gelir patlat 98+7 glavie bana paranın hakkı verilsin veya ne bileyim kur guildini harca paranı herkese patlat uniondu 2 FW'den birisini al yoksa bana invent açıp 1b gösterme alt tarafı 100 TL o gösterdiğin masters'ın her adamında 5b var şu anda sen halen fakirsin kuzum 😄 :P



Ağzına sağlık admin 🙏

98+7 glavie neden basayım hadi bastım sattım diyelim 1,5b gold oldu ne farkedecek?
Guild kurmama ne gerek var zaten serverın en güçlü guildindeyim.
3 Hafta önce masterstaydım millet birbirinden 5m borç istiyordu kimde varmış 5b?
X
Xanthos ⭐ 19y
#23
bende var o kadar gold, ama resim çekip hava atmıyorum mesela. Ya da emanet aldığım chardan Gratz Pol for 4th +7 in 2 days diye global atıp kendi kendimi tebrik etmiyorum.
P
#24
Bende daha fazlası oldu ben de hava atmadım. Bizim bir şakalaşma muhabbetimiz vardı bilmiyor olabilirsin. Bu yüzden başlık Gaia'da bir fakir zaten ^^
Diğer yandan emanet aldığım charda yaptığım herşey emanet aldığım kişi ile beni ilgilendirir. İstediğim chardan aynı şekilde global atabilirim ve buna başka biri de karışamaz.
SkyCaptain , Vexiona , FENOMEN , _PolqarA_ vs vs... Bu insanlarla aramda globalin lafı olmaz.
Ki son olarak ; Server'da -yine görmemiş olabilirsin- daha önce de Vexiona'dan Pol olduğuma dair globaller atmıştım. Senin bilmiyor olmana rağmen bir çok kişi zaten o yazıyı benim yazdığımı biliyor 😉
X
Xanthos ⭐ 19y
#25
Pol lafı kıvırma, saçmaladığının sen de farkındasın ki son günlerdeki hal ve hareketlerin çok değişti. Ne oldum delisi oldun. Üç beş item basmak seni arkadaşlarının yanında yüceltmez.

Senin ve benim oyundaki hedeflerimiz farklı.Dostu düşmanı ayırt et artık ya da dost düşmanı olmayı bırak.

- Resim Silinmiş.

Peki Vexiona'dan Polgara(kendini)'yı tebrik etmendeki amacın neydi? Akıllısın buna da bi laf bulursun.

Resimde görüldüğü gibi clientless charı mı açayım demişsin.O globalden 20 dk sonra _PolgarA_ 'dan " WTB 98 blade - shield " diye global atılıyor. Demek ki clientless moddan isteyince çıkılabiliyor. ya da char zaten clientless değilmiş.
_
#26
Polgara"]Kafa çalışıyor desene işte 8)

Muhaha,işi biliyor işe gitmiyor. 😁

aynen öyle ne de olsa sitemizin 1 tanecik gm si ^^ aileden bir parça 😄
P
Prada ⭐ 19y
#27
Çok boş konular üzerinde tartışarak vakit kaybediyosunuz

Bırakın makara dönsün. Adam basmış 4 tane +7 havasını atıcak bir şekilde ister global atar kendine onure eder ister gelir topic açar makara yapar.

Kimin ne yaptığı kimi ne ilgilendirir karışmayın adama keyfini çıkarsın
L
Leet1 ⭐ 19y
#28
Wuu 2 günde 5 tane +7 Süpersin hacım haklısında havanı yapmakta ^^

Boşver sen oyun muhabbetleri içinde kimseyle tartışma sen keyfini çıkar oyununun 😉
_
#29
ep priwarite oynadıgımdan bu bana değişik gelıo ^^
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#30
Pol lafı kıvırma, saçmaladığının sen de farkındasın ki son günlerdeki hal ve hareketlerin çok değişti. Ne oldum delisi oldun. Üç beş item basmak seni arkadaşlarının yanında yüceltmez.

Senin ve benim oyundaki hedeflerimiz farklı.Dostu düşmanı ayırt et artık ya da dost düşmanı olmayı bırak.

- Resim Silinmiş.

Peki Vexiona'dan Polgara(kendini)'yı tebrik etmendeki amacın neydi? Akıllısın buna da bi laf bulursun.

Resimde görüldüğü gibi clientless charı mı açayım demişsin.O globalden 20 dk sonra _PolgarA_ 'dan " WTB 98 blade - shield " diye global atılıyor. Demek ki clientless moddan isteyince çıkılabiliyor. ya da char zaten clientless değilmiş.



Yorum yazmıyacaktım ama gelde yazma bu yorum karşısında.

Pol'u kötülemen de ki amaç ne anlamış değilim..

Adam 10 tane char açar hepsinden de kendini över bundan sanane ?? Ee dersen ben Pol' u kıskanıyorum çekemiyorum adam 2 gün içinde 5 tane +7 basıyor güzelce hiza edersin sana da +7 basar bu da avlamana gerek yok.Ayrıca Pol'un yetkileri neden alındı az çok ortaya çıkmış oldu.


Ps:Biraz sert oldu ama siz bundan anlarsınız..
L
LoKoTe ⭐ 19y
#31
varya hep extraloob dan oldu ama actı ordan gaia da bir fakir die burda son bulmus oldu ama görüyorum ki bir oyun ici nde bu durumlara düsülüyor bir yetkili yetkisindne oluyor yada bir arkadas bir arkadasına küsüyor kvga ediyor tmmm oyun olabilir ama oyunu da oyun tadında oynamak lazım..
P
Prada ⭐ 19y
#32
Bu topic tarafımdan amacını aştığı için KİLİTLENMİŞTİR.


Küçük bir açıklama.


1- Yönetim kararları yargılanmaz , sorgulanmaz..

2- Sorgulamaya kalkanı süresiz banlarım.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: