_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
güle güle harca
bazı sözler vardır bir kere sarf edilir sağ loob'a yazılır ve asla silemezsin anladın sen anladıınnnnnnnnnnnnnnnnn 😄 😄 😜
o değilde 1b paran var ee kuzum ne işine yarıyor de bakayım bana benimde bankada 1milyon dolars'ım var ne olacak şimdi kenarda duran paradan hayır mı gelir patlat 98+7 glavie bana paranın hakkı verilsin veya ne bileyim kur guildini harca paranı herkese patlat uniondu 2 FW'den birisini al yoksa bana invent açıp 1b gösterme alt tarafı 100 TL o gösterdiğin masters'ın her adamında 5b var şu anda sen halen fakirsin kuzum 😄 :P
Ağzına sağlık admin 🙏
Polgara"]Kafa çalışıyor desene işte 8)
Muhaha,işi biliyor işe gitmiyor. 😁
Pol lafı kıvırma, saçmaladığının sen de farkındasın ki son günlerdeki hal ve hareketlerin çok değişti. Ne oldum delisi oldun. Üç beş item basmak seni arkadaşlarının yanında yüceltmez.
Senin ve benim oyundaki hedeflerimiz farklı.Dostu düşmanı ayırt et artık ya da dost düşmanı olmayı bırak.
- Resim Silinmiş.
Peki Vexiona'dan Polgara(kendini)'yı tebrik etmendeki amacın neydi? Akıllısın buna da bi laf bulursun.
Resimde görüldüğü gibi clientless charı mı açayım demişsin.O globalden 20 dk sonra _PolgarA_ 'dan " WTB 98 blade - shield " diye global atılıyor. Demek ki clientless moddan isteyince çıkılabiliyor. ya da char zaten clientless değilmiş.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap