Icerige atla
Extraloob

Full Str Electric Bowman

· 10 Yanıt · 1.3K görüntüleme
M
micky995 OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar ben full str bowman açtım arkadaşlar elek trik yap dedi acaba hatamı yaptım fire mı olmalıydım yardım???
10 Yanıt
C
Cobalt ⭐ 18y
#2
walla bnde yeni cha raçtım Fire (imbue) -light-Bow ypıyorumm
M
micky995 OP ⭐ 19y
#3
Fire (imbue) kardeş bu ne oluo?
H
hacker_emn ⭐ 19y
#4
el yakma sklinden bahsedio imbue derken sende Fire el yakma skili kullan daha yüksek demage vurursun..
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#5
kesinlikle fire öneririm.light demelerindeki esas sebep parry ratio düşürmesidir.ancak bu pekte kolay değildir.o yüzden fire açmanı öneririm.burn durumuna gelmese bile normalden daha yüksek damage vurursun.
N
#6
cok buyuk bı hata bence pure stryse charın kesınlıkle fıre yap 👍
M
Macro ⭐ 19y
#7
Full str = Fire imbue başka seçenek olamaz
Q
Quattro ⭐ 19y
#8
light el yakması yine kullabilirsin nasıl dersen bow 90 light 90 Fire 90 cold 30 yaparsın light el yakma skılerını full acarsın ıster fıre ıster lıght kullanırsın... 🕵️
N
#9
oylede cok sp lazım yav 🙄
Q
Quattro ⭐ 19y
#10
oylede cok sp lazım yav 🙄

Gerekli olan sp 41751 çift el yakması için....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: