arkadaşlar ben full str bowman açtım arkadaşlar elek trik yap dedi acaba hatamı yaptım fire mı olmalıydım yardım???
Full Str Electric Bowman
· 10 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
walla bnde yeni cha raçtım Fire (imbue) -light-Bow ypıyorumm
Fire (imbue) kardeş bu ne oluo?
H
hacker_emn
⭐ 19y
el yakma sklinden bahsedio imbue derken sende Fire el yakma skili kullan daha yüksek demage vurursun..
R
RoyalFlush
⭐ 19y
kesinlikle fire öneririm.light demelerindeki esas sebep parry ratio düşürmesidir.ancak bu pekte kolay değildir.o yüzden fire açmanı öneririm.burn durumuna gelmese bile normalden daha yüksek damage vurursun.
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
cok buyuk bı hata bence pure stryse charın kesınlıkle fıre yap 👍
Full str = Fire imbue başka seçenek olamaz
light el yakması yine kullabilirsin nasıl dersen bow 90 light 90 Fire 90 cold 30 yaparsın light el yakma skılerını full acarsın ıster fıre ıster lıght kullanırsın... 🕵️
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
oylede cok sp lazım yav 🙄
oylede cok sp lazım yav 🙄
Gerekli olan sp 41751 çift el yakması için....
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap