Icerige atla
Extraloob

Full İnt Yada Str ?

· 14 Yanıt · 4.9K görüntüleme
K
karakul199 OP ⭐ 16y
#1
Beyler yeni Heuksal karaktere geçtim fakat bir sürü yerde guildlerini okuduğumda biri full str yada Full Int demiş hangisi sizce daha iyi nedenleriyle yazarsanız sevinirim :)
14 Yanıt
T
tenpanter ⭐ 17y
#2
Bu oyun çıkalı kaç sene oldu hala full str mi full int mi diye soran adamlar var daral:
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#3
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
K
karakul199 OP ⭐ 16y
#4
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu oyun çıkalı kaç sene oldu hala full str mi full int mi diye soran adamlar var daral:

Dostum daha yeniyim oyunda herkes oyun çıktığından beri oynamıyo herhalde -.-

Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.


Teşekkürler
X
Xperyon ⭐ 15y
#5
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.


makara: makara:
T
tenpanter ⭐ 17y
#6
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.


Şakaysa komik şaka değilse daha komik 😄
A
#7
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.


Şakaysa komik şaka değilse daha komik :D

Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#8
Yanlış yazmışım 😄 Full int olursa spear full str olursa glavier olur 😄
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#9
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.


Şakaysa komik şaka değilse daha komik :D

Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁

Bu yoruma daha çok güldüm. 😜 makara:
T
tenpanter ⭐ 17y
#10
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.


Şakaysa komik şaka değilse daha komik :D

Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁


Adam Alper'i hazmedemedi 😊
A
#11
makara:
A
#12
makara:
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#13
hybrid spear derim her zaman 😄
xJacKDanieLL
#14
Str

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: