Beyler yeni Heuksal karaktere geçtim fakat bir sürü yerde guildlerini okuduğumda biri full str yada Full Int demiş hangisi sizce daha iyi nedenleriyle yazarsanız sevinirim :)
Full İnt Yada Str ?
· 14 Yanıt · 4.9K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
Bu oyun çıkalı kaç sene oldu hala full str mi full int mi diye soran adamlar var daral:
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Dostum daha yeniyim oyunda herkes oyun çıktığından beri oynamıyo herhalde -.-
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Teşekkürler
Bu oyun çıkalı kaç sene oldu hala full str mi full int mi diye soran adamlar var daral:
Dostum daha yeniyim oyunda herkes oyun çıktığından beri oynamıyo herhalde -.-
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
Teşekkürler
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
makara: makara:
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
makara: makara:
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Şakaysa komik şaka değilse daha komik 😄
Fuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
Şakaysa komik şaka değilse daha komik 😄
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildiFuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
Şakaysa komik şaka değilse daha komik :D
Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁
Yanlış yazmışım 😄 Full int olursa spear full str olursa glavier olur 😄
Slim Shady
⭐ 14y
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu yoruma daha çok güldüm. 😜 makara:
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildiFuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
Şakaysa komik şaka değilse daha komik :D
Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁
Bu yoruma daha çok güldüm. 😜 makara:
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Adam Alper'i hazmedemedi 😊
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildiFuill int olursa Glavier olur Full str olursa spear nuker olur. Glavier olursa az vurur ama sağlam olur, nuker olursa çok vurur ama snow shield bitince zayıf düşer.
Şakaysa komik şaka değilse daha komik :D
Tam tersini demek istedi arkadaş 😊 alper potuk geldi ya FB ye milletin dengesi değişti 😁
Adam Alper'i hazmedemedi 😊
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
makara:
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
makara:
sweetCHIEF
⭐ 17y
hybrid spear derim her zaman 😄
xJacKDanieLL
⭐ 13y
Str
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap