Icerige atla
Extraloob

Full İnt hakkında yardım

· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar 52 lv full int carım var
lightning cold ve bicyiyonu 80 yapcam fire 60 kalcak
imblue si lightning
sizce 80 lvde ne giyiniyim çok saglam olmak için str intleri salam dayanıklı ve yatırmak için
ben armor düşünüyorum sizce? extraokk
4 Yanıt
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#2
armor giymessen zaten tuhaf olur
F
ffearless ⭐ 19y
#3
fire60 yapıcakmışsın doğal olarak mag defansın 80fire açandan düşük olacak güzel bir pro set bulabilirsen pro giymeni tavsiye ederim...armor giysen intlerden biraz daha fazla atak yersin phy defansın çok değişmez 30yada 40 artar sanmırım
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#4
doğru yoldasın ?!!!!!!!
şuan ne giyiyorsn ? :?!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: