Icerige atla
Extraloob

Friday Kiss Dance Hk.

· 59 Replies · 4.2K views · Page 3 / 3
Replies
.NET
.NET ⭐ 19y
#41
@WaxWhine
Mesajlarımı düzenliyemiyorum , friday kiss dance ' a girmem gerekiyor . Friday kiss dance ' a girdikten sonra da o gruptan çıkmak imkansızmış ne kadar saçma . 6-7 ay sonra bile old school olamayacağım sanırsam . Boşver zaten benim formuma da cevap gelmedi .
elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyorduk ama fkd mapushanesine atıldık . 😆 ne yapacağım hakkında hiç bi ' fikrim yok .. :?

Midbroke,kaşıntın mı var güzelim? Kaşağıyı alıp geleyim istersen, çok güzel kaşır.Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ...

Doğrular'dan kastım budur.Midbroke burada yanlış birşey söylememiş lakin ban yemiş.

Alıntı yaptığın yerden sonra tekrar cevap yazılmış. Ne yazılmış bakar mısın?
[F New]Solo Gitarist
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#42
Midbroke adam gibi birşey söylemiş ve bence haklı neden bu kadar sinirli davranıyosunuz anlam veremiyorum doğrular söylenincede milleti susturuyorsunuz banlayarak...adam sadece görüşlerini yazmış... :?


tamam , al bi kaşıntımı . En çokta neye gülüyorum biliyor musunuz şu yönetim ekibinin artist tavırları . Oldum olalı sinirime dokunmuştur . Oh , söyledim kurtuldum yani . Ayrıca ne bu '' Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ... '' konuşanı susturma olayı . Düşüncelerimi açık açık dile getirdim işte . Saçma sapan laf yapmışsınız her zaman olduğu gibi . Haydin çok konuşmayayım hoşçakalın...


Sen bana burda haddin aşılmadığı bir yer göster ben yetkilerimi masaya koyayım gideyim.
.NET
.NET ⭐ 19y
#43
Midbroke adam gibi birşey söylemiş ve bence haklı neden bu kadar sinirli davranıyosunuz anlam veremiyorum doğrular söylenincede milleti susturuyorsunuz banlayarak...adam sadece görüşlerini yazmış... :?


tamam , al bi kaşıntımı . En çokta neye gülüyorum biliyor musunuz şu yönetim ekibinin artist tavırları . Oldum olalı sinirime dokunmuştur . Oh , söyledim kurtuldum yani . Ayrıca ne bu '' Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ... '' konuşanı susturma olayı . Düşüncelerimi açık açık dile getirdim işte . Saçma sapan laf yapmışsınız her zaman olduğu gibi . Haydin çok konuşmayayım hoşçakalın...


Sen bana burda haddin aşılmadığı bir yer göster ben yetkilerimi masaya koyayım gideyim.

İşte ben de bunu kastetmiştim.
[F New]Solo Gitarist
S
sw1ss ⭐ 19y
#44
Midbroke adam gibi birşey söylemiş ve bence haklı neden bu kadar sinirli davranıyosunuz anlam veremiyorum doğrular söylenincede milleti susturuyorsunuz banlayarak...adam sadece görüşlerini yazmış... :?


tamam , al bi kaşıntımı . En çokta neye gülüyorum biliyor musunuz şu yönetim ekibinin artist tavırları . Oldum olalı sinirime dokunmuştur . Oh , söyledim kurtuldum yani . Ayrıca ne bu '' Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ... '' konuşanı susturma olayı . Düşüncelerimi açık açık dile getirdim işte . Saçma sapan laf yapmışsınız her zaman olduğu gibi . Haydin çok konuşmayayım hoşçakalın...


Sen bana burda haddin aşılmadığı bir yer göster ben yetkilerimi masaya koyayım gideyim.

Etkiye tepkidir bu.

Bu iş uzamasın haklı olsanızda yetkililerin kuralları geçerlidir.Evinizde okulunuzda iş hayatınızda.Uzatmaya gerek yok her ne kadar haklıda olsanız içinizde kalsın.İki taraflı düşününce haklısınız ama uzatmayın.
S
Scratch1 ⭐ 18y
#45
@Wax Whine,CaN_KsK
Ondan önceki Xantos'un yazdığı mesaja bakarmısınız ?
X
Xanthos ⭐ 19y
#46
Benim anlayamadığım Scratch , Beijo vb kişiler , size ne oluyor? Ben banladığım kişi ile msn'den konuştum. Sizin bu işten çıkarınız ne burda benim sabrımla dans etmeye çalışıyorsunuz?
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#47
@Wax Whine,CaN_KsK
Ondan önceki Xantos'un yazdığı mesaja bakarmısınız ?

Midbroke tartışmak istemiyorum duyduklarım yanında Xanthosun yaptıkları az bile diyorum laf etmiyorum uzadıkça uzamasın akşama kadar burada yapılanları savunurum.
.NET
.NET ⭐ 19y
#48
@Wax Whine,CaN_KsK
Ondan önceki Xantos'un yazdığı mesaja bakarmısınız ?

O bir anlık sinirle söylenmiş bir laf -ki orada üslubuna dikkat edersen laf şakaya vurulmuş-. Sen sanma ki biz hep lay lay lom işlerle uğraşıyoruz. O Xantos normalde çok çok sabırlı bir kişiliktir. Ama sonuçta o da bir insan. Onunda bir sabrı var ve sabrı tükenince de Midbroke'a patladı. Ama karşı taraf da sabrın tükendiğini görünce anlayış göstermeli, ateşe körükle gitmemeli.
[F New]Solo Gitarist
S
Scratch1 ⭐ 18y
#49
Benim anlayamadığım Scratch , Beijo vb kişiler , size ne oluyor? Ben banladığım kişi ile msn'den konuştum. Sizin bu işten çıkarınız ne burda benim sabrımla dans etmeye çalışıyorsunuz?

Bize ney oluyor biliyormusun ? Yaptığınız haksızlıkları savunuyoruz.
S
Scratch1 ⭐ 18y
#50
@Wax Whine,CaN_KsK
Ondan önceki Xantos'un yazdığı mesaja bakarmısınız ?

O bir anlık sinirle söylenmiş bir laf -ki orada üslubuna dikkat edersen laf şakaya vurulmuş-. Sen sanma ki biz hep lay lay lom işlerle uğraşıyoruz. O Xantos normalde çok çok sabırlı bir kişiliktir. Ama sonuçta o da bir insan. Onunda bir sabrı var ve sabrı tükenince de Midbroke'a patladı. Ama karşı taraf da sabrın tükendiğini görünce anlayış göstermeli, ateşe körükle gitmemeli.

😆 Bir anlık sinirle atılmış bir Ban.İlginç.Midbroke arkadaşımız'da orda yanlış birşey söylememiş.Keşke o'da bir anlık sinirini kullansaymış.
.NET
.NET ⭐ 19y
#51
@Wax Whine,CaN_KsK
Ondan önceki Xanthos'un yazdığı mesaja bakarmısınız ?

O bir anlık sinirle söylenmiş bir laf -ki orada üslubuna dikkat edersen laf şakaya vurulmuş-. Sen sanma ki biz hep lay lay lom işlerle uğraşıyoruz. O Xantos normalde çok çok sabırlı bir kişiliktir. Ama sonuçta o da bir insan. Onunda bir sabrı var ve sabrı tükenince de Midbroke'a patladı. Ama karşı taraf da sabrın tükendiğini görünce anlayış göstermeli, ateşe körükle gitmemeli.

😆 Bir anlık sinirle atılmış bir Ban.İlginç.Midbroke arkadaşımız'da orda yanlış birşey söylememiş.Keşke o'da bir anlık sinirini kullansaymış.

Orada bir anlık sinirle söylenmiş dediğim Xanhtos'un sözlü uyarısıydı. Ayrıca sonraki yorumda Bütün yöneticileri aşağılamış. Sen Xanthos'un yerinde olsaydın ne yapardın?
[F New]Solo Gitarist
X
Xanthos ⭐ 19y
#52
Bence bu olayı uzatmayın.Şu anda karşınızdaki kişilerle tartışacak kadar tecrübeye sahip değilsiniz.
Bu mesaja katılıyor ve ekleme yapıyorum

Ergenlik çağındaki çocukların kişilik gelişimi sürecinde saçmaladıkları bir döneme denk geldiğinizi düşünerek yeri geldiğinde çok alttan alırım. Scratch vb. kişiliği bozuk gelişen, büyük saygısı nedir bilmeyen gençlerimize de forumumuzda örnek teşkil ettikleri için teşekkür ederim.
B
Beijo ⭐ 19y
#53
Benim anlayamadığım Scratch , Beijo vb kişiler , size ne oluyor? Ben banladığım kişi ile msn'den konuştum. Sizin bu işten çıkarınız ne burda benim sabrımla dans etmeye çalışıyorsunuz?

ne kadar sabırlı oldugunu biliyoruz , görüyoruz... 🙏
yanlşımız olduysa affola sadece doğru birşey söylendiğinde neden bu kadar sert tepki veriliyor onu merak ettik...cevap vermek zorunda da değilsin konu kapansın taraftarıyım...
.NET
.NET ⭐ 19y
#54
Benim anlayamadığım Scratch , Beijo vb kişiler , size ne oluyor? Ben banladığım kişi ile msn'den konuştum. Sizin bu işten çıkarınız ne burda benim sabrımla dans etmeye çalışıyorsunuz?

ne kadar sabırlı oldugunu biliyoruz , görüyoruz... 🙏
yanlşımız olduysa affola sadece doğru birşey söylendiğinde neden bu kadar sert tepki veriliyor onu merak ettik...cevap vermek zorunda da değilsin konu kapansın taraftarıyım...

Aynen ben de konunun kapanması taraftarıyım.
Ayrıca Xanthos hakkında yapılan yorumlar benim sinirime dokunmaya başladı. Bütün iyi niyetimi kaybetmiş durumdayım. Bundan sonra yazacağınız yorumlara dikkat ederseniz sevinirim.
[F New]Solo Gitarist
S
Scratch1 ⭐ 18y
#55
@Xanthos
Ben Midbroke , hala aynı şeyi yapıyorsunuz . Kuzenim Scracth sadece beni savunmuş . Birşeylere cevap aramış ama senin yaptığına bak . Kişiliksiz damgası yapıştırıyorsun. Bu mu ki senin saygın ,sevgin , kişiliğin . Banla hadi bunu da arkamızdan dersin ne diyeceğini . Diyeceksen de burada deme git panelinde öt . Şu konuyu da silin rezilliğinizi görmesinler .
M
Meddah ⭐ 18y
#56
ne bu alıp veremediğiniz yav, ne güzel dostça eğleniyoruz bu sitede.. 🍺
X
Xanthos ⭐ 19y
#57
@Xanthos
Ben Midbroke , hala aynı şeyi yapıyorsunuz . Kuzenim Scracth sadece beni savunmuş . Birşeylere cevap aramış ama senin yaptığına bak . Kişiliksiz damgası yapıştırıyorsun. Bu mu ki senin saygın ,sevgin , kişiliğin . Banla hadi bunu da arkamızdan dersin ne diyeceğini . Diyeceksen de burada deme git panelinde öt . Şu konuyu da silin rezilliğinizi görmesinler .

bak güzelim,gördün mü tavrını. bu yüzden kaybettin zaten. Ben banlamam seni,kendi haline bırakıyorum.büyüyünce görüşürüz umarım. 😘

To Beijo
Bilmediğiniz çok konu var, onun için kullanıcı ve de seyirci olarak kalmanızda yarar var
S
Scratch1 ⭐ 18y
#58
@Xanthos
Sen hakaret et ondan sonra da büyüyünce görüşürüz . Kişiliksiz diyorsun asıl kişiliksiz sensin . Seviyesizsin abi sen farkında bile değilsin . Bende çeker giderim bu üyeliğin sahibi de çeker gider . Bende sana hakaret edebilirim . Sen ne hakla benim kuzenime hakaret etme cesaretini kendinde bulabilirsin ki? Kimsin ki sen?! ... MSN ' de bile bana '' küfür eder gider sonra pencereyi kapatırım ''
dediğini de biliyorum . O kadar önyargılısın yani .
X
Xanthos ⭐ 19y
#59
Bu konu başlığı açma gereği duyanlar için sonuçlanmıştır

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: