@WaxWhineMesajlarımı düzenliyemiyorum , friday kiss dance ' a girmem gerekiyor . Friday kiss dance ' a girdikten sonra da o gruptan çıkmak imkansızmış ne kadar saçma . 6-7 ay sonra bile old school olamayacağım sanırsam . Boşver zaten benim formuma da cevap gelmedi .elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyorduk ama fkd mapushanesine atıldık . 😆 ne yapacağım hakkında hiç bi ' fikrim yok .. :?
Midbroke,kaşıntın mı var güzelim? Kaşağıyı alıp geleyim istersen, çok güzel kaşır.Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ...
Doğrular'dan kastım budur.Midbroke burada yanlış birşey söylememiş lakin ban yemiş.
Alıntı yaptığın yerden sonra tekrar cevap yazılmış. Ne yazılmış bakar mısın?