Icerige atla
Extraloob

Friday Kiss Dance Hk.

· 59 Replies · 4.2K views · Page 2 / 3
Replies
C
carwen ⭐ 18y
#21
Senden kurtulamayacak mıyız biz kayra.
M
misteyk ⭐ 18y
#22
Kurtul canım bana ne?
Yetkilerinin alındığı gün siteye ettiğin küfürler, resimler, history log falan hepsi duruyor Umut.
Yönetime post'lamamı istemezsin değil mi?
Bak ne güzel d. mod olacakmışsın.

Haydin selametle...
X
Xanthos ⭐ 19y
#23
to misteyk:
Umut'u bana öğretme, onun site ve bizler hakkında neler düşündüğünü ben net olarak biliyorum.Onun içindir ki D.mod olmasına karşıyım.

kendin bi halt değilsin. millete bok atma.
C
carwen ⭐ 18y
#24
Belli kişilere küfür ettim bilirsin canım, onlarda burda yok, seni iyi biri sanırdım, neyse kolay gelsin. 😊
M
misteyk ⭐ 18y
#25
Yoo ben bir haltım da bunu yargılamak size düşmüyor Bay Xanthos (İsminizi bilmiyorum nickname ile hitap ediyorum size.)
Sitede adam gibi konuşan bir siz olduğunuz için de size Siz diye hitap ediyorum.
Yanlış anlaşılma falan olmasın...
C
carwen ⭐ 18y
#26
Berk sen neden böylesin ki, neden senle insanca konuşamıyoruz, en baş konuşurduk tamam, madem siteyi sevmiyorsun neden hala duruyorsun ve bana sataşıyorsun, ha onu geçtim arkadaş derdin en baş peki söyle bana insan arkadaşının annesine, babasına küfür eder mi?

Bunu neden yapıyorsun?Nesin sen baş kral felan mısın, daha çok söyleyeceğim şey var ama ellerim titriyor, yazamıyorum...
M
misteyk ⭐ 18y
#27
Hmmm, öncelikle bunu aileme falan saydırmadan önce düşünecektin.
Evet eskiden seninle iyi bir muhabbetimiz vardı. Sana bir soru sordum ve küfür ile yanıt verdin, eyvallah. Aradan kaç gün geçti hiç bir şey olmamış gibi geldin muhabbete devam ettin ona da eyvallah. Sana özür dileyip dilemeyeceğini sorduğum da gene küfür ettin buna da eyvallah.
Herşeyi geçtim sen insan mısın da seninle insan gibi konuşacağım? Yüzüne baktığın adamların (Buradakilerin) arkalarından söylediklerini ikimiz de gayet net biliyoruz.

Neyse daha fazla konuşursam olay çok farklı yerlere gidecek, en iyisi kimse zarar gelmeden ben gideyim...
.NET
.NET ⭐ 19y
#28
Lütfen tartışmayı keser misiniz?
Konu amacını aşmış. Nasıl oldu da tartışmaya döndü anlayamadım.
[F New]Solo Gitarist
S
Scratch1 ⭐ 18y
#29
Mesajlarımı düzenliyemiyorum , friday kiss dance ' a girmem gerekiyor . Friday kiss dance ' a girdikten sonra da o gruptan çıkmak imkansızmış ne kadar saçma . 6-7 ay sonra bile old school olamayacağım sanırsam . Boşver zaten benim formuma da cevap gelmedi .
elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyorduk ama fkd mapushanesine atıldık . 😆 ne yapacağım hakkında hiç bi ' fikrim yok .. :?

Midbroke,kaşıntın mı var güzelim? Kaşağıyı alıp geleyim istersen, çok güzel kaşır.Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ...

Neden doğruları söylemek sizi bu tavıra yönlendiriyor ?
C
carwen ⭐ 18y
#30
tamam Berk, dediğin gibi olsun her şey, ilk ben sana küfür ettim, sitedeki herkesede ben küfür ettim, sağlıcakla kal...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
topic altında bir yorum yazanı görürsem user title'lı olanlardan anında banlarım, bu ne kuzum vırı vırı oturun oturduğunuz yerde işinize bakın marifetmi birbirinize sataşmak o vakit pm ile halledin, bir daha görmeyeyim.
S
sw1ss ⭐ 19y
#32
Bence bu olayı uzatmayın.Şu anda karşınızdaki kişilerle tartışacak kadar tecrübeye sahip değilsiniz.
S
Scratch1 ⭐ 18y
#33
topic altında bir yorum yazanı görürsem user title'lı olanlardan anında banlarım, bu ne kuzum vırı vırı oturun oturduğunuz yerde işinize bakın marifetmi birbirinize sataşmak o vakit pm ile halledin, bir daha görmeyeyim.

Burda tartışma ortamı oluşturmaya çalışmıyoruz.Sadece doğruların sizi neden sinirlendirdiğini öğrenmek istiyoruz.
.NET
.NET ⭐ 19y
#34
topic altında bir yorum yazanı görürsem user title'lı olanlardan anında banlarım, bu ne kuzum vırı vırı oturun oturduğunuz yerde işinize bakın marifetmi birbirinize sataşmak o vakit pm ile halledin, bir daha görmeyeyim.

Burda tartışma ortamı oluşturmaya çalışmıyoruz.Sadece doğruların sizi neden sinirlendirdiğini öğrenmek istiyoruz.

Doğrular dediğin Friday Kiss Dance grubunda olanların mesajlarını editleyemesi ise açıklamayı şöyle yapayım: Yönetimdekilerin bir bildiği vardır ki Friday Kiss Dance grubunda olanların=Eskiden moderatör olanların düzenleme yetkileri alınmıştır 👍
Var mı başka sorusu olan?
[F New]Solo Gitarist
X
Xanthos ⭐ 19y
#35
kuzularım,bakın hiçbirinizin kalbini kırmak istemiyorum.sorunsuzca sitede takılacaksanız takılın.
Ben sabırlı bir insanım, yetkilerimi kullanmak zorunda bıraktırmayın.
S
Scratch1 ⭐ 18y
#36
@WaxWhine
Mesajlarımı düzenliyemiyorum , friday kiss dance ' a girmem gerekiyor . Friday kiss dance ' a girdikten sonra da o gruptan çıkmak imkansızmış ne kadar saçma . 6-7 ay sonra bile old school olamayacağım sanırsam . Boşver zaten benim formuma da cevap gelmedi .
elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyorduk ama fkd mapushanesine atıldık . 😆 ne yapacağım hakkında hiç bi ' fikrim yok .. :?

Midbroke,kaşıntın mı var güzelim? Kaşağıyı alıp geleyim istersen, çok güzel kaşır.Yok kaşıntım yok,ben halimden memnunum diyorsan eyvallah ...

Doğrular'dan kastım budur.Midbroke burada yanlış birşey söylememiş lakin ban yemiş.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#37
topic altında bir yorum yazanı görürsem user title'lı olanlardan anında banlarım, bu ne kuzum vırı vırı oturun oturduğunuz yerde işinize bakın marifetmi birbirinize sataşmak o vakit pm ile halledin, bir daha görmeyeyim.

Burda tartışma ortamı oluşturmaya çalışmıyoruz.Sadece doğruların sizi neden sinirlendirdiğini öğrenmek istiyoruz.

Sizlere en iyi şekilde cevap verip yönlendirmiyormuyuz her yardım topicinize bilsekte bilmesekte yardım etmeye çalışıyormuyuz çalışıyoruz ee hani sinir hani hırçınlık hani ban ?
Senin sinirli dediğin adam böyle topiclerde haddini bayağı aşan birileri dışında kimseyi banlamadı... eğer sinir sizleri yönlendirmek ise tamamdır budur sinir.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#38
topic altında bir yorum yazanı görürsem user title'lı olanlardan anında banlarım, bu ne kuzum vırı vırı oturun oturduğunuz yerde işinize bakın marifetmi birbirinize sataşmak o vakit pm ile halledin, bir daha görmeyeyim.

Burda tartışma ortamı oluşturmaya çalışmıyoruz.Sadece doğruların sizi neden sinirlendirdiğini öğrenmek istiyoruz.



doğru mu benim doğrularımı sen öğrenip ne yapacaksın ki boşver gereksiz bilgi bunlar senin için.
S
Scratch1 ⭐ 18y
#39
@CaN_KsK
Mesajlarımı düzenliyemiyorum , friday kiss dance ' a girmem gerekiyor . Friday kiss dance ' a girdikten sonra da o gruptan çıkmak imkansızmış ne kadar saçma . 6-7 ay sonra bile old school olamayacağım sanırsam . Boşver zaten benim formuma da cevap gelmedi .
elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyorduk ama fkd mapushanesine atıldık . 😆 ne yapacağım hakkında hiç bi ' fikrim yok .. :?

Burada haddini aşılmış bir kelime söylermisin ? 'Hani ban ? ' demişsin.Bu arkadaşımız ban yedi.
B
Beijo ⭐ 19y
#40
Midbroke adam gibi birşey söylemiş ve bence haklı neden bu kadar sinirli davranıyosunuz anlam veremiyorum doğrular söylenincede milleti susturuyorsunuz banlayarak...adam sadece görüşlerini yazmış... :?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: