Icerige atla
Extraloob

Foton Kuşağı Etkisi

· 73 Replies · 3.6K views · Page 2 / 4
Replies
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#21
inanmıyorum /// ama olsada gsl olur ozamana 150 lvl gelir bende herkes korkarken düşünce gücüyle 150 lvla kasarım serverın ilk 150 si olurum

hurafeeeeeee 👴 👴 🎅 🎅 😁
M
Mumya ⭐ 19y
#22
Eğer buna inanmıyorsanız tanrının varlığına da inanmazsınız çünkü bunun olma olasılığı tanrının olma olasılığından daha fazla...(%90 kadar ...) bunun olma ihtimali %90 😊
Q
Quincey ⭐ 18y
#23
Eğer buna inanmıyorsanız tanrının varlığına da inanmazsınız çünkü bunun olma olasılığı tanrının olma olasılığından daha fazla...(%90 kadar ...) bunun olma ihtimali %90 :)

Ne alâka Allah'a inanıyorum ama buna inanmıyorum böyle birşeyden bahsedilmiyor ❗
Artık sana ne diyim bilemiyorum
M
Mumya ⭐ 19y
#24
Anlayanlar anladı dostum sen merak etme yüzeysel düşünme biraz yazılanları da eleştir...
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#25
Eğer buna inanmıyorsanız tanrının varlığına da inanmazsınız çünkü bunun olma olasılığı tanrının olma olasılığından daha fazla...(%90 kadar ...) bunun olma ihtimali %90 :)

bu bir tezdir kanıtmlanmamış bazı bilim adamlarını öne sürdüğü tezler bunlar ama allahın varlığı onla bi alakası yok 👍
M
Mumya ⭐ 19y
#26
Off cevap vermek istemiyorum ama mecbur kılıyorsunuz... Çünkü ne demek istediğimi anlamıyorsunuz... İlla uzun uzun şeyler yazdıracaksınız.

Tanrı'nın var olduğu kanıtlanmış bi şeymidir 😊 Yani daha doğrusu dinlerin gerçek olduğu
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#27
Off cevap vermek istemiyorum ama mecbur kılıyorsunuz... Çünkü ne demek istediğimi anlamıyorsunuz... İlla uzun uzun şeyler yazdıracaksınız.

Tanrı'nın var olduğu kanıtlanmış bi şeymidir 😊 Yani daha doğrusu dinlerin gerçek olduğu

bunu yazmanı istemiyodum önyargı olabilir ama neyse
tamam tanrıda kanıtlanmadı buda ama sen bunu kanıtlanmış gbi gösterdin ben ona cevap yazdım 😉
T
#28
Eğer buna inanmıyorsanız tanrının varlığına da inanmazsınız çünkü bunun olma olasılığı tanrının olma olasılığından daha fazla...(%90 kadar ...) bunun olma ihtimali %90 :)

Arkadaşım konuyu savunacam derken saçmalamışsın bence bu msj ı editle kendini gulunecek duruma sokuyon
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#29
Eğer olmazsa inan ki dünyayı daha kötü felaketler bekliyor...

+19049896 Yeniden doğuş işte bu bunu birde bilimsel açıdan düşünün son derece mantıklı hiç bir mantıksız açıklama yok!
G
#30
hepsini okuyamadaım ama okudugum kadarı ılgınc
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#31
hepsini okuyamadaım ama okudugum kadarı ılgınc

Oku oku sonuna kadar.Avatar gibi bşi olcaz heral? 😁
G
#32
hahahaha inş. ama ben toprak bukmeyı secerım heryerde bukuluyo hem toprakcılar dah kaslı olur sonra gelsın hatunalr zuhahahahah 😈 😈 😈 😁 😁 😁 🍺 🍺 🍺 👍 👍
T
Tengrİ ⭐ 19y
#33
babako Ben toprak bükücüyüm evet daha kaslı oluyoruz:P

Eğer Kurtulursak Çok güzel şeyler olacak, tabiki kurtulamayanlar olucak dünya nufusunun 4te3 ü yok olacagı söyleniyor.

Ps: Mumya yorumlarını çok beğendim arkadaşım, kimseye bakma böyle düşündüğünü söyle taktir edenler vardır, çok mantıklı açıkladın düşüncelerini bence.^^
G
#34
vay hacı sende bendensın yanı 😄 😄 😄 🍺 🍺 👍 👍
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#35
babako Ben toprak bükücüyüm evet daha kaslı oluyoruz:P

Eğer Kurtulursak Çok güzel şeyler olacak, tabiki kurtulamayanlar olucak dünya nufusunun 4te3 ü yok olacagı söyleniyor.

Ps: Mumya yorumlarını çok beğendim arkadaşım, kimseye bakma böyle düşündüğünü söyle taktir edenler vardır, çok mantıklı açıkladın düşüncelerini bence.^^

Hehehe sonuna kadar hava. 😁 🤘 Yok bence kendine güvenen herkes paniğe kapılmayanlar kurtulucak oda bizim elimizde 😜
E
eiReNe ⭐ 18y
#36
Toprak Bükme ne? Biraz anlatsanız
G
#37
Toprak Bükme ne? Biraz anlatsanız

soyla anlatım kardesım haftasonalrı saat 10 da cnbce yı ac avatarı ızle anlarsın
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#38
Ahahaha millet ybancı ülkede son kitabı izliyor avatarda biz dönüp duruyoruz...
T
Tengrİ ⭐ 19y
#39
Toprak Bükme : Düşünce gücüyle toprağı kontrol etme, Toprak aracılığıyla görme(toprak dinleme denir) , Ufak çapta deprem yapma , bitkileri ve ağaçları kontrol ettirme gibi güçlerdir bunlara sahip olanlara toprak bükücü denir.

babakonun dediği gibi çizgi film tarzında yapılmış benzerleri vardır onları izleyebilrisiniz bilgi edinmek için o saatlerde çizgi film arayamam diyorsan proxylord'dan youtube ye girip Avatar Toph yazman yeterli.
E
eiReNe ⭐ 18y
#40
bEN Bİ ARAŞTIRACAM NETTE HOŞUMA GİTTİ

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: