- Resim Silinmiş.nin tamamı diye düşünüyorum. Çünkü bu forumda bulunanların belli bir adabı olmalı.
[F New]Solo Gitarist
- Resim Silinmiş.nin tamamı diye düşünüyorum. Çünkü bu forumda bulunanların belli bir adabı olmalı.
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap