Icerige atla
Extraloob

Forumun En Saygınını Seçiyoruz..

· 70 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
T
#41
Jesuswan ve Screamadle
P
Pennywise ⭐ 19y
#42
Jesuswan derim ben,hata yapanı asla affetmiyor 😉
A
addIcFb ⭐ 19y
#43
JasonWalker
D
dR.NooB ⭐ 19y
#44
Dr.Noob

Teşekkürler 😎

Gerek konuşması,gerek duruşu,paylaşımı ve bilgisi aklınıza gelebilecek herşeyiyle Jigg. tek geçiyorum ^^
Bunun yanı sıra ;
Jesuswan,ilkercindik,Titus,Battery ... bunlarıda atlamamak lazım ^^

Okan abiyi yazmıyorum çünkü onun yeri belli zaten 😜 😈
N
nuk3r ⭐ 19y
#45
JasonWalker okadar iftira atıldı kırıcı birsöz bile söylemedi helal olsun jasonuma 🍺

doğru diosun... siteye ilk geldiği zamanlar az laf etmedim ama bir söz sölemek yerine zeytin dalını uzattı hemen 😘
Game Designer
#46
screamadle, _AvriL_, Jigsaw, ATP, BOSPHORUS ..ve extraloob
yes.
!
!!!AEK!!! ⭐ 18y
#47
Bence BaTTeRST
B
Black Rain ⭐ 19y
#48
JasonWalker 👍
JasonWalker 🤘
A
Aleral ⭐ 18y
#49
JasonWalker 🤘
JasonWalker 👴
JasonWalker 🍺
JasonWalker ☕
JasonWalker 😘
JasonWalker 🎭
JasonWalker 🤤
JasonWalker 🍿
JasonWalker 🕵️
JasonWalker 😈
JasonWalker 😆 ❗


1 kere yazınca anlamıyormuyuz 😄

Bu arada ben bir de A.T.P yi eklemek istiyorum
L
Leo ⭐ 18y
#50
Extacy,JasonWalker ve OneEyedJack bence.. 😊
O
os1 ⭐ 19y
#51
jesuswan,JasonWalker
4
#52
Eskiye bakıcak oLursak bana göre Ronin şimdiye bakıcak oLursak saygın olarak kendimi sölemek istiyorum 😊
O
#53
Extacy,JasonWalker ve OneEyedJack bence.. :)

Benim ismimi yazan ilk kisi tesekkurlerimi sunarim.. 😘
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#54
ilkercindik...
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#55
extraloob Admin olmasından değil,dürüst ve saygılı bir insan olmasından extraloob dedim.Ama A.T.P ve jesuswan ı da unutmamalı.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#56
extraloob Admin olmasından değil,dürüst ve saygılı bir insan olmasından extraloob dedim.Ama A.T.P ve jesuswan ı da unutmamalı.


ty canımcım ty 😘
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#57
Titus Pullo
Special thx to Flexi
O
#58
jasonwalker
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#59
A.T.P & Titus Pullo & dR.NooB 😈
Special thx to Flexi
M
murat75 ⭐ 19y
#60
bence bu konu çok saçma tek isim var sitede saygınlık açısından
extraloob

bence senin yorumların her zamanki gibi anlamsız. yaşım 35 diyorsun ama ben hiç inanmadım,inanamıyorum,inanmayacağım buna. 🕵️
yalakalık olsun diye de yorum yapılmaz ki
Not: Bu konu içinde yorum yapmayacaktım, dayanamadım bu yoruma .Gereksiz yorum yaptıysam affola... ☕


bak arkadaşım benim kimseden bi çıkarım yok bu sitede yaşıma gelince yaşım 35 değil 33 ve bu konuda seninle polemiğe girmek istemiyorum fikrimi söyledim diye ufak harflerle yalaksın yazdın bana extraloob u destekledim diye anket te yalaka oldum çok ilginç bi durum bana kalırsa senin extraloob la bir sorununmu var yoksa onu çekemiyorsunmu bilemiyorum ama senin yaşın bence 0-16 yaş arası olduğu kesin... ❗

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: