Jigsaw
jesuswan
screamadle
pennywise
okunuşları çok şekil 😄
Forumdaki En Güzel Nick'i Seçiyoruz !
· 82 Replies · 5.5K views 0 reading · Page 3 / 5
Replies
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Made By JuNioRKinG
Urasil 8)
oy oyyy 2.nci mesajın ve kendini seçiyorsun tamam uygundur sorun yok, aramıza hoşgeldin güzelim 🍺
hoşbulduk.. 🍺
TwiLighT hoşuma gitmese koymazdım dimi okunuşu güzel oluyor 😄
S
Streetwise
⭐ 19y
LoRd_ 🙄 😜
T
Tarantella
⭐ 19y
Mumya
DeSSaS
eiReNe
Bunların üçüde senin olmasın 😄
En güzel nick bence Majestic.Neden diye birşey yok bana kaliteli gelmiş beğenmişim ki koymuşum ha ikinci ne olur derseniz Jigsaw(Puzzle 😄 ) derim.
Yok yok en güzel BaD_BoY. hihihihi. 😁
Bence en güzeli screamadle ve pennywise. 🙄
bence BaD_BoY daha kaliteli ahahahahahhaa...
bana göre en hoş nick pennywise(hastası oldugum stephen king eseri ve ondan ayrı severek dinledigim müzik grubu)
jigsaw da fena değil ama testere filminden sonra hayli klişe oldu.
ps: ne kadar alçakgönüllüyüm ki kendi nickim hakkında en ufak birşey bile söylemiyorum.. 😎
BaTTeRST xD hmzsnmz xD
JasonWalker kulağa hoş geliyor bence
Jigsaw (Kulağa Çok Karizma Geliyor 😎
Wicked (Hoş Duruyor 😜
Wicked (Hoş Duruyor 😜
Yorum yapanlardan yarısından fazlası kendi nicklerini söylemiş.
Biraz kendinizden uzak tutun caım bu konuyu 😁
Biraz kendinizden uzak tutun caım bu konuyu 😁
FuEm1907 anlam Furkan-emir 1907
FuEm1907 anlam Furkan-emir 1907
Yorum yapanlardan yarısından fazlası kendi nicklerini söylemiş.
Biraz kendinizden uzak tutun caım bu konuyu 😁
Wicked...
Maxima
mavi
cLeF
Ohoho bizi dinleyen yok kendi nickinizden başka nick söyleyin plss canlarım kapiş 🍺 🍺 🍺
Ohoho bizi dinleyen yok kendi nickinizden başka nick söyleyin plss canlarım kapiş 🍺 🍺 🍺
iyi o zaman OneEyedJack 😜
Wicked'ın yeni nicki Miyoko da güzel söylemeden geçemeyeceğim. 😜
Jesuswan Kulağa hoş geliyor..
Log in to write a reply.
Log In