jesuswan
Nedense adminimizin nicki okuyunca bana bi hoş gelio.
Forumdaki En Güzel Nick'i Seçiyoruz !
· 82 Replies · 5.5K views 0 reading · Page 2 / 5
Replies
Google Bot 😈 😁
Mumya
DeSSaS
eiReNe
Bunların üçüde senin olmasın 😄
En güzel nick bence Majestic.Neden diye birşey yok bana kaliteli gelmiş beğenmişim ki koymuşum ha ikinci ne olur derseniz Jigsaw(Puzzle 😄 ) derim.
Yok yok en güzel BaD_BoY. hihihihi. 😁
Bence en güzeli screamadle ve pennywise. 🙄
Jigsaw
Screamadle
Pennywise bu 3ü çok güzel 😉
Screamadle
Pennywise bu 3ü çok güzel 😉
Tabiki [ VirtuezZz ]
CaN_KsK
sucuk_ekmek adlı bi kullanıcı vardı yanlış hatırlamıyorsam bence en güzel o 😁
acılımı 😁
Jigsaw dedin mi aklıma testere filmi geliyor ama onla alakası yok nickin.
Yanılmıyorum Jigsaw, filmdeki karakterlerden bir tanesiydi 👍
jesuswam bence cok guzel nick
En iyisi benimkisi , hiç sesli harf yok ^^ ve bir anlamı da var sessiz harf olmamasına rağmen. Hemde kafiyeli 😈
Ciddi olursak , en iyi JW karizma duruyor bence ^^
Ciddi olursak , en iyi JW karizma duruyor bence ^^
[ek #12654]
jasonwalker mı
Evet
pınar_sucuk_illaki
Jigsaw dedin mi aklıma testere filmi geliyor ama onla alakası yok nickin.
Yanılmıyorum Jigsaw, filmdeki karakterlerden bir tanesiydi 👍
Yanılmıyorsun ama ben bu nicki Saw'dan önce bulmuştum CS oynadığım zamanlarda. 😜 Yap-boz demek. MSOffice'in logosundan aklıma geldi. 😁
T
Tony Montana
⭐ 18y
Jesuswan,Screamadle,Pennywise
Bence bu 3 nick çok çaça
Bence bu 3 nick çok çaça
Pennywise 4eweR
Special thx to FlexiUrasil 😎
Urasil 8)
oy oyyy 2.nci mesajın ve kendini seçiyorsun tamam uygundur sorun yok, aramıza hoşgeldin güzelim 🍺
Jigsaw?
Pennywise
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Log in to write a reply.
Log In