Böyle bi konuda da artniyet aradınız ya :p
Yanlış anlaşılacağını biliyordum. Art niyet aramıyorum ki sadece fikrimi söyledim 😜
Böyle bi konuda da artniyet aradınız ya :p

Her ne kadar 1 kişiyi sevindirecek olsada forum ortamındaki diğer kişiker ile olan arkadaşlıklar arasında soğuk rüzgarlar estirecek bir oyun bu.
doğru diyor aslında beklediğiniz biri sizi yazmassa üzülürsünüz sizde başkasını yazabilirsiniz katılıyorum ama iyi niyetle açılmış bir konu tabi 🤝
Böyle bi konuda da artniyet aradınız ya :p
daha sevdiğimizi söyleyecek duruma gelemedik 😁 :P

Kendimi ;)

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap