Icerige atla
Extraloob

Forumda "1 yeni mesaj " geldiğinde ne düşünüyorsun ???

· 55 Replies · 3.5K views · Page 3 / 3
Replies
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#41
Yine başıma ne bela sardım biri bana mesaj yolluyor acaba bana biri laf mı edicek yok şimdi kesin biri bana kızacak yok bişey olcak kesin diyorum ve çıkan mesaj her zaman şu:
Hacı sjsro fazladan üyelik varsa verir misin? 😁


😈
I
Intensify ⭐ 18y
#42
İçime garip bir duygu oluşuyor 😜
X
Xplosive ⭐ 17y
#43
Aha diyorum yine sjsro veya swsro üyelik verdiğim adam yakınıcak. Çalışmıyor yenisini ver dicek. Ve ya üyelik için çok teşekkür ederim dicek vs.
C
Caprice ⭐ 19y
#44
imza istektir muhtemelen. (:
I
Intensify ⭐ 18y
#45
bende atayımmı bi tane 😁 imza isteği
I
#46
Plw - Çeşitli istekler.
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#47
"Moderatör" rütbesine geçtiniz tebrikler yazacağını sanıyorum 😜


Ps : Birgün yazacak biliyorum ^^


+1905
Special thx to Flexi
V
Velocia ⭐ 17y
#48
imza istektir muhtemelen. (:
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#49
" Ne oldu, kim ne dedi gene acaba? " diye düşünüyorum. ^^
S
Sharkan ⭐ 17y
#50
mutlu oluyorum 😁
F
#51
yıllardır beklediğim imzam geldi diye seviniyorum
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#52
yıllardır beklediğim imzam geldi diye seviniyorum


😁
M
Metamorph ⭐ 19y
#53
Moderatör Aday Formu
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#54
Çocuk gibi Seviniyorum 😁
E
E.Cartman ⭐ 17y
#55
Seviniyorum.Acaba kimden diyorum?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: