Yine başıma ne bela sardım biri bana mesaj yolluyor acaba bana biri laf mı edicek yok şimdi kesin biri bana kızacak yok bişey olcak kesin diyorum ve çıkan mesaj her zaman şu:
Hacı sjsro fazladan üyelik varsa verir misin? 😁
😈
Yine başıma ne bela sardım biri bana mesaj yolluyor acaba bana biri laf mı edicek yok şimdi kesin biri bana kızacak yok bişey olcak kesin diyorum ve çıkan mesaj her zaman şu:
Hacı sjsro fazladan üyelik varsa verir misin? 😁
"Moderatör" rütbesine geçtiniz tebrikler yazacağını sanıyorum 😜
Ps : Birgün yazacak biliyorum ^^
Special thx to Flexiimza istektir muhtemelen. (:
yıllardır beklediğim imzam geldi diye seviniyorum
Moderatör Aday Formu
Log in to write a reply.
Log In