Icerige atla
Extraloob

Forumda "1 yeni mesaj " geldiğinde ne düşünüyorsun ???

· 55 Replies · 3.5K views · Page 2 / 3
Replies
P
Prada ⭐ 19y
#21
Kesin Respect'tir diyorum 😜
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#22
Kesin Respect'tir diyorum :P


😁
L
Leet1 ⭐ 19y
#23
Prada yine bişeyler diyordur diyorum merağımdan açıp okuyorum ahh şu merak olmasa yüzünde bakmam xD
J
Josephine ⭐ 17y
#24
"Moderatör" rütbesine geçtiniz tebrikler yazacağını sanıyorum 😜


Ps : Birgün yazacak biliyorum ^^


Aynen "Deneme Moderatör" rütbesine geçtiniz tebrikler yazacağını sanıyorum 😜 :D
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
"Moderatör" rütbesine geçtiniz tebrikler yazacağını sanıyorum 😜


Ps : Birgün yazacak biliyorum ^^


Aynen "Deneme Moderatör" rütbesine geçtiniz tebrikler yazacağını sanıyorum 😜 :D


Umarım mesajını neden editlediğimi anlamışsındır 😊
T
TwiLighT ⭐ 18y
#26
shhh sırlarınızı açığa vurmayın 😜
Advance
Advance ⭐ 18y
#27
acaba asdf yazmaktan ban mı yiyecem geliyor aklıma 😜
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#28
acaba asdf yazmaktan ban mı yiyecem geliyor aklıma :P


😁 ahahaha
A
Aesify ⭐ 18y
#29
Aha kim Kızdı Gine Bana
B
Black Rain ⭐ 19y
#30
Yardım elimi uzatmam gereken 2-3 kişi daha geldi diyorum. 😊
S
SnowFlake ⭐ 18y
#31
acaba asdf yazmaktan ban mı yiyecem geliyor aklıma :P


😁 ahahaha

Banlandığında pm gelmez giriş yapmaya çalıştığında bu forumdan x süreli uzaklaştırıldınız falan filan der, deneyelim istersen 😜
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#32
Ayda yılda bi mesaj gelir , hayırdır inşallah deyip giriyorum inbox a 😁
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#33
Yardım elimi uzatmam gereken 2-3 kişi daha geldi diyorum. :)


Yüksek derecede yapmacık olmuş 😁 😈 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#34
Yardım elimi uzatmam gereken 2-3 kişi daha geldi diyorum. :)

The BR
Bir halk kahramanı 😎
😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#35
Yardım elimi uzatmam gereken 2-3 kişi daha geldi diyorum. :)


Yüksek derecede yapmacık olmuş 😁 😈 😆

Ahahahah dur bro dur. İçimden gelenleri yazmayayım şimdi 😜

Yardım elimi uzatmam gereken 2-3 kişi daha geldi diyorum. :)

The BR
Bir halk kahramanı 😎
😁


Ahahahha yarıldım 😜
I
Impossy ⭐ 17y
#36
Alla Alla kim msj attı bana acep diyorum 😜
E
El Verano ⭐ 18y
#37
Koleksiyon yapıyorum,fantezim kardeşim.😈
- 9 yeni mesaj ^^
I
ironEyE ⭐ 18y
#38
Yine başıma ne bela sardım biri bana mesaj yolluyor acaba bana biri laf mı edicek yok şimdi kesin biri bana kızacak yok bişey olcak kesin diyorum ve çıkan mesaj her zaman şu:
Hacı sjsro fazladan üyelik varsa verir misin? 😁
A
Agilla ⭐ 18y
#39
Bi An Heycan Oluyo Acaba Kim Attı niye Attı Diye Birde Arada Tırsıyorum Acaba Uyarımı Aldım Vs Vs
S
Seppuku ⭐ 18y
#40
Takaslık char varmı ? 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: