Icerige atla
Extraloob

forum bu şekilde görünüyo !!!!

· 9 Yanıt · 2.7K görüntüleme
S
st3llo OP ⭐ 19y
#1
normal bi şekilde görünmüyo.yardım ederseniz sevinirim.

-Resim Silinmiş.
9 Yanıt
L
#2
Firefox yüklemeni tavsiye ederim..

Aynı sorun Başkalarındada var.. viewtopic.php?f=16&t=34633
I
#3
bn de tam tersi ie7 öneriyorumm.. extraokk
A
addIcFb ⭐ 19y
#4
firefox yükle düzelir
B
By_MaKaRa ⭐ 18y
#5
firefox yada opera yüklemeni tavsiye ederim
G
GodOfNuke ⭐ 19y
#6
firefox-opera-ie7 extraokk
hepsinde düzgün cıkıyor zaten secim senin headbang2ft9 headbang2ft9
J
Jigsaw ⭐ 19y
#7
IE6 yeni CSS dosyalarını desteklemiyor anlaşılan..
S
silkroad77 ⭐ 19y
#8
Bence IE7 ya da Firefox yükle
B
beytobond4 ⭐ 19y
#9
ie 6 yukllu ama normal bnde

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: