normal bi şekilde görünmüyo.yardım ederseniz sevinirim.
-Resim Silinmiş.
forum bu şekilde görünüyo !!!!
· 9 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
bn de tam tersi ie7 öneriyorumm.. extraokk
firefox yükle düzelir
firefox yada opera yüklemeni tavsiye ederim
firefox-opera-ie7 extraokk
hepsinde düzgün cıkıyor zaten secim senin headbang2ft9 headbang2ft9
hepsinde düzgün cıkıyor zaten secim senin headbang2ft9 headbang2ft9
IE6 yeni CSS dosyalarını desteklemiyor anlaşılan..
S
silkroad77
⭐ 19y
Bence IE7 ya da Firefox yükle
B
beytobond4
⭐ 19y
ie 6 yukllu ama normal bnde
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap