Icerige atla
Extraloob

Forceye dönmeli miyim? Çok karasızım :S

· 26 Replies · 3.6K views · Page 2 / 2
Replies
D
#21
egzantirik olur pvp de yenilmez olursun ama kasmada foşşş... mecbur druglara sarılmalısın

Adam 90 da yapıcak 90 dan sonra bıseye kasmaya gerek var mı ??
J
Jigsaw ⭐ 19y
#22
Force charların 1vs1 PvP leri dışında işleri zor. 🙄
S
Sniker OP ⭐ 19y
#23
Force charların 1vs1 PvP leri dışında işleri zor. 🙄

Zaten oyun 1 vs 1 üzerine kurulmadı.Ama holy word almamış adamları çok rahat kestiği için yine de avantaj var bence 😉.Bunun dışında herkese basılan bless spell fenceler skinler tambourlar derken oyun iyice cleric arkadaş bulma yarışna döndü 🙄
B
black23 ⭐ 18y
#24
Bence senin forceyi açman birşey ifade etmez. Sende hiçbir defans olmayacak Cold yok. Lagth yok.
Sen sadece karşındakini zerklersin. Ben hiç glavie kullanan forceci görmedim.
Ama şuda bi gerçek denemekte yarar var. ( Tabiki buna çok zamanın varsa.)
K
Kasva ⭐ 18y
#25
Force lerın çözümü bulundu en iyisi yol yakınken dön.
FİRE - HEUKSAL - LİGHT - COLD
90 90 72 48
FİRE - HEUKSAL - LİGHT - COLD
90 90 90 30
Yapabilirsin şuanki en iyi yapılandırmalar bu yönde .. 👍
I
inan2222 ⭐ 18y
#26
force bow ve glavıe charda suan cok ıdeal hmen hmen cogu bowcular kullanıo force attıgın dıvısıon u pil 1 kerede gecırmıo ancak 15 sanıye sonra tkar kullanabılıyorsun . 90 ff glavıe charım var force actım set npc ama yınede force avantajı ıle pvp ypmanın zevkını alabılıyorm

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: