arakdaşlar str blader charıma force actım bugun 90 llvım ama hangi skilleri açmam gerektiğini hiç bilmiyorum en baştakı ve en sondaki skilleri upladım ayagıya dogru 3. sıradaki skilleri upladım fakan en asagının bi üstündeki divisionun oldugu bolumdeki skilleride actım ama hangisini nsl kullancam hiç bir bilgim yok ordaki butun skilleri full amx mı gideyım veya farklı bi yol mu izlicem birde o skilleri nsl kullanıcagımı bana soylermisiniz simdiden teşekkur ediyorum yardımınız için.(kullanmak derken boto koyarken kullanıcam skıller pvp yaparken kullanıcam skıller seklınde arkadaşlar)
forceden anlayanlar yardım plsss
· 13 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
N
Neoptolemos
⭐ 16y
Vital Spot attack series i açman yeterli olacaktır.
Yalnız, blade charı neden force yaparlar hiç anlamam.
Zaten combolarınız tüm vital durumlarını verio düşmana.
Yalnız, blade charı neden force yaparlar hiç anlamam.
Zaten combolarınız tüm vital durumlarını verio düşmana.
ordaki tum skılleri acayım mı yani bastan itibaren diğer hiç bi şeyi açmayım mı forceden bısey anlamadım:S
kimse yok mu sorularımn tumune cevap verebiklecek daral:
NoMoreLove
⭐ 18y
Let the force be with you!!!!
Aşağıdaki resimde gördüğün kadarını açman yeterli Fakat açmadığım ve açılacak güzel skiller var.Fazladan SP olursa, Force cure series (ikinci sıra), Naturel Therapy Series (en alttan üçüncü) açmanı tavsiye ederim.ilk sıradaki skill de kendine tıklamadan, kendine HP basmanı sağlar. isteğe bağlı olarak açabilirsin


divisionların oldugu bolumdeki bastakı 2 skil var ya onları 1 kez up yaptıktan sonra maxlamama gerek yok mu? ve bi soru daha vital atatck serisindeki skilleri moblara karsı kullanabilirmiyim? fzk defans düşürmeyi falan etki edermi? fzk defansını azaltıktan sonra moba daha fazla vurmam mumkun olur mu?
bni tm olrtak biri aydınlatabilirmi daha once force kullanmadım
buyurun skiller ve açıklamaları ; http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=604&t=128990
teşekkur ederim açtıgım konuyla adminler bile ilgileniyosa ne mutlu bana boyle bir aileye sahip oldugum için teşekkur ederim.
görevimiz 😎
görevimiz 8)
işimizi zevkle yapıyoruz ❤️
ne mutlu yeniden teşekkur ederim ı love you extraloob 🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap