Icerige atla
Extraloob

Fire-Cold /Bowman

· 53 Yanıt · 23K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
A
arman41 ⭐ 16y
#21
okçu ateş elektrik ya da buz elektrik olur gerisi yalan

Ben 5 senedir her türlü char kastım ve Bow da kastım fakat Pvp charında eyer Cold 100-Fire 100 -Pacheon 100 yada cold yada firenn yerine light açarsan defansın düşer..Pvp sine gelelim söledigim charın eyer karşındaki adam Full str ise arka arkaya vurucagın 4 kere Crtcal skill ine bakar ama bu ihtimal biraz zor görünüyor..Eyer Light yerine Force açarsan Statüsler Division +%40 demage verir,Decay +%20 phy demage verir,impotent +%30 mag ve phy defance verir,Weaken +%20 mag attack verir..Bunların karşıdaki adam girme olasılıgı %80..Full str 1 charı kesmek için sadece Division+Decay girdiginde karşıdaki charactere atıcagın 3 skile bakar sadece karşıdaki charın hayatı..Bow charı her türlü build olarak kullandıgımıda belrtiyim..Force Bow 1 numara..tabi Force karakterli Chenise charlarda alternatif çok ama denenmiş ve onaylanmıştır 😎 ☕


Bence bu konuda yanılıyorsun.Üst üste 4 crit mi ? 100 lvlde strong bow (altınla) 23k critical vuruo.Mavi ile 16-19 arası.Patlatma da 23k vuruo criticali.Karşıdaki adamın 60k canı mı var 😆 Mavi ile crit tutar16k.Normal patlatma critsiz 23k altınla crit tuttumu karşıdaki yatar.Ayrıca fire cold bowlar dula imbue olursa.,buzu kullandığında rakibin vuruşalrını keser freeze probality ileBunu yanında kale savaşlarında çok sağlam olur.Snow shield konusunda : ben 93 lvl bowum full str 15k mp var.100 lvlde iyi bir setle 20k hatta üzeri olabiliyor.%40 lık snowla kesinti olmadan saldırabiliriz.
Ama forcenin avantajı şöyle:Fire cold bow yapılandırmayla strlere karşı çok iyiyiz fakat nükerler bizi havada karada öldürür.Zaten 100 lvlde 17k nükeyle buruo.11k yatır bide batırları çok kolay yatırabilir.Forcenin iyi yanı nükerler karşısında daha başarılı olmasıdır
B
#22
bow a en iyi giden build bu bence 🤝
_
_DuFFy_ ⭐ 17y
#23
Şuan 91 lvl ForceBow kasıorum. Altınla şuan bile 42 k vurduğum oluyor. Debufflar,(Division,Weaken,Decay.İmpotent defans debuffıdır onu katmıorum.)dahil olmadandır.Debuffların 3üde tutarsa yaklaşık 73-75 k'ya kadar çıkıyor vuruşlarım.100 lvlde 23 k vurması imkansız .230 k vursa desen inanırdım ama 23 k düşük bi dmg 100 lvl için.
A
alicooo ⭐ 16y
#24
paylaşım için saol
N
Nebula ⭐ 19y
#25
Arkadaşlar ben şu an Pure STR Bow char kasmaktayım.Ancak bu SP sıkıntısı öldürecek benı.Charı arktan aldıgımda tüm skıllerı 26 da Maxladım.Su an char 36 Level ve 37 Level'a geçecek.37 Levelde tam 5 GAP'lı olucak.Fire-Cold-Pacheon skilleri suan 32 Level'da Su an toplam 2220 SP(Bir Günde Ticektsiz Yaptım) var.Sizce ılerlyen levellerde SP sıkıntısı cekmemek ıcın ne yapmalıyım???

*Benı aklımdakı fikir 41 LeveL'a kadar Sp farmLı gitmek ama boyLe oluncada Vurus gücü düşüyor ve gelen Ex point gözle görulur sekıLde azalıyor.

Şimdi sizin fikirlerinizi alıyım...


Ong farm önerilir... Senin yerinde olsam direk skilleri editler gereken levelinde ong yada sunsunglarda farmlarım.. Benim charım farmlı ve inan şu oyunda farmlı olmak kadar güzel bişey yok..
B
#26
okçu ateş elektrik ya da buz elektrik olur gerisi yalan



Elektrik olarak kastettiğimiz Lighting isimli buildin, Str Chn charlarına ne gibi bir yararı var?Merak ediyorum.
Benim bildiğim Lighting Nuke lere yarıyor.
Lighting tek yarayan Conctrate ve Speed dir.
Sırf bu 2 skill için Lightingi açmaktansa,
Varsın olmasın.
Ya Pacheon-Cold-Fire açıcaksın.
Ya da Pacheon-Fire-Force açıcaksın.
Ben Force yi tavsiye ederim.
N
#27
int ağırlıklı çarda imbue fire mi yoksa cold mu olmalı bi türlü karar veremedim daral:
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#28
int ağırlıklı çarda imbue fire mi yoksa cold mu olmalı bi türlü karar veremedim daral:

%100 fire bunda merak edilecek bşi yok fire olcaksınki dmg yükselsn coldun rakibini dondurmasını beklemiorsn heralde :))
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#29
Şuan 91 lvl ForceBow kasıorum. Altınla şuan bile 42 k vurduğum oluyor. Debufflar,(Division,Weaken,Decay.İmpotent defans debuffıdır onu katmıorum.)dahil olmadandır.Debuffların 3üde tutarsa yaklaşık 73-75 k'ya kadar çıkıyor vuruşlarım.100 lvlde 23 k vurması imkansız .230 k vursa desen inanırdım ama 23 k düşük bi dmg 100 lvl için.

moblara vurduğun dmgden bahsetmiyorz pvpde attığın damageden bahsediorz :))

ps: bence fire wall serisi isteğe bağlı bırakılmamalı rogue&warrior lara karşı çok çok işe yarıyor...
P
PeRTePS ⭐ 16y
#30
Teşekurler Bende Bunu Arıyodum Güzel Bir Paylasım ...
N
Nymphora ⭐ 16y
#31
güzel rehber paylaşım için teşekkürler
P
PeRTePS ⭐ 16y
#32
Eline Saglık Benden Aynen UYguluyorum 😊
H
HIYARR ⭐ 16y
#33
Paylaşım İçin Sağol
G
Ghost_Boy ⭐ 18y
#34
Sizce Fire Shield açılmalımı ? +Ları ve -Leri nelerdir ?
T
TraJedi ⭐ 16y
#35
İyi Bilgiler İşe Yarar
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#36
Sizce Fire Shield açılmalımı ? +Ları ve -Leri nelerdir ?

Pwp yaparken işe yarıyor tabii ki.
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
mmert99 ⭐ 16y
#37
Güzel eline sağlık
P
PeRTePS ⭐ 16y
#38
Ellerin Dert Gormesin Saoll
A
Alejandro ⭐ 16y
#39
Yeni Swde bu builde başladım...38 LvL Henüz felakett... evente bi giriyorum ne 2H Warrior Ne 1H Warrior Ne glavie Nede Rogue dinliyorum alayını temizliyorum 😄 40 ticketla çıktığım günler oldu... Hele birde elime sun taktım mı offffff.... AFET bir build herkese tavsiye ederimm.... 👍 🍺
N
Nebula ⭐ 19y
#40
Fire Wall Serisi warrior ve wizarlara karşı yapılacak pvlerde çok işe yarıyor,açılmadlı bence
Snow Shield serisi sadece %20 absorbe edecek kadar açılabilir mp de o kadar bi kaybı olmuyor,daha fazlası mp sıkıştırıyor.
Mind Bow serisi açılırsa iyi olur ptlerde lure için harika bir skill ben test ettim.
Bunlar isteğe bağlı olanlardı zaten ben sadece "açtım ve memnunum" onu belirteyim.
Pacheon'da kuşlardan fiziksel vuranlar bence o kadar işe yaramıyor,atak veren daha önemli.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: