😁
Fenerbahçe'ye Bir Darbe de Google'dan
· 50 Yanıt · 4.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
.
..*By_WaWee...
⭐ 18y
Çok gzel saol 😈 😈 😈
mukemmel yaff :D:D:D 😁 😁 😁 😁
puahha süper 😄
hehe süper
Hahahaha
BeyLer bukres i yenemediniz aLLah'tan gitmediniz CL'ye.
Bütün GsLiLer FB Nin GrupTan Cıkamıyacagını iDDaa edior 😄
Sadece GüLüyorum FenerBahce o Gurupta 1. biLe oLur önLi oLan SağLam RakipLerLe oynamak
RakipLer sağLam oLunca Ciddiye aLınıor. Bunun En Buyuk Kanıtı.
Şükrü SaracoğLunda Ceyrek FinaLe Kadar GeLdiğimizde Bizi Kim Yendi...
CheLsea mı , İnter mi ?
Fenerbahce 2
CheLsea 1
Fenerbahce 1
İnter 0 (Simit)
Bu Senede İddaa Ediyorum
Ne ArsenaL,Ne Porto Ne dinamo
Yine Puan ALaMıcak SukRu Den...
OnLy Fenerbahce.
WeLcome HeLL Arena
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Haha ilk maçında porto ezdi geçti nerelerdesin ^^
😄 😄 koptum
😄 uazhhzhhahaha 😈
cimbom hala uefa kupasıyla övünüp kötüleşirken fener aynı hızla büyüyüp yıldızlarını yıldız katıp güçleniyor
yıldızlarına yıldız katıp güç kaybeden tek takım fenerbahçe herhalde ^^ 😁
Harika Süqer YarıLcam Bende Yh xDDDDDDDDD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap