Icerige atla
Extraloob

Fenerbahçe'ye Bir Darbe de Google'dan

· 50 Yanıt · 4.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#21
ben bunun aynısını gs olarak deiştirsem o zaman ne derdiniz merak ediom 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#22
ben bunun aynısını gs olarak deiştirsem o zaman ne derdiniz merak ediom 😁


bısı demezlerdi cunku fenerın oldugu gıbı 6s'nin de avrupa basarısı war..biz 6s'nin basarısını kabul edıyoruz ama onlar fenerın basarısını kabul etmıyor Cunku Aramızda buyuk bi FARK VAR !!!
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#23
peki bende gs nin hezimetleri diye aratsam. ve sonuclarınıda 101 102 103.... diye sayfalarını yazsam. başlarada tromsö sion leverkusen hayzınbörg(okunusuböleydi^^).... diye yazıp gitsem süpper olurdu demi 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#24
peki bende gs nin hezimetleri diye aratsam. ve sonuclarınıda 101 102 103.... diye sayfalarını yazsam. başlarada tromsö sion leverkusen hayzınbörg(okunusuböleydi^^).... diye yazıp gitsem süpper olurdu demi 😁


😁 😁 bu guzeldi 👍
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
saçmalık yazdım çıkmadı :S


Konu'yu geç bu daha güzel 😁
X
XianHun ⭐ 18y
#27
cimbom hala uefa kupasıyla övünüp kötüleşirken fener aynı hızla büyüyüp yıldızlarını yıldız katıp güçleniyor
L
#28
BenBirEşşeğim.com tam sizlik site !!!!!!
F
fatihy93 ⭐ 18y
#29
HAhahah süppooo 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#30
Dünyanın en yaygın olarak kullanılan arama motoru Google'dan ilginç bir açıklama geldi. Açıklamada, Fenerbahçe'nin Avrupa başarılarını aratan taraftarlara bu konuya ilişkin kaynak bulmakta zorluk çektiklerini söyleyen Google yetkilileri, var olmayan bir şeyi biz mi uyduralım dediler. Yetkililerin bu konuda nasıl bir çözüme başvuracakları ise merakla bekleniyor.


- Resim Silinmiş.


Fake Olduğunu Unutmayın

doğru söze ne denir googleyi 9999999999999999999999999 kat daha çok sevmeye başladım bu arada tek kelimeyle süpper 😁 👍
S
SnowFlake ⭐ 18y
#31
CL de çeyrek final oynayan kim.

önce Galatasaray sonra fenerbahçe
öğrendiğin için teşekkür etmene gerek yok sizlerin sorularını bilgilerimiz dahilinde cevaplamak görevimizdir 😉
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#32
cimbom hala uefa kupasıyla övünüp kötüleşirken fener aynı hızla büyüyüp yıldızlarını yıldız katıp güçleniyor


Gecmısıyle OvunenLer Yok OLmaya Mahkumdur 👍
A
Apollon ⭐ 18y
#33
hahahahahahahahahahahaha harikasın
A
Aleral ⭐ 18y
#34
saçmalık yazdım çıkmadı :S


Konu'yu geç bu daha güzel 😁


Onu gördüğümde çok gülmüştüm. Ciddi ciddi denemiş ya
U
UnLoadeR ⭐ 19y
#35
ayip ayip
D
denix0000 ⭐ 19y
#36
Ben artık bi 6alatasaraylıyla konuşurken adam lafa biz uefa kupası aldık diye başlıyosa :D:D:DD: konuşmuyorum!!! Bence bunları yapanlar 6S uefayı aldından beri Tvye bakmıyolar hiçbişeyden haberdar değilller böyle konulara mesaj yazmak istemiyorum ama zorluyorlar...
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#37
Allahım koltuktan düştüm süper bişey 😁
C
carwen ⭐ 18y
#38
hehe süper olmuş 😄
Olum ben beşiktaş'a mı yaptım niye editledin Okan abi'yi çağrıcam ama buraya. 😁
R
RiqueLme ⭐ 19y
#39
Hahahaha

BeyLer bukres i yenemediniz aLLah'tan gitmediniz CL'ye.

Bütün GsLiLer FB Nin GrupTan Cıkamıyacagını iDDaa edior 😄
Sadece GüLüyorum FenerBahce o Gurupta 1. biLe oLur önLi oLan SağLam RakipLerLe oynamak

RakipLer sağLam oLunca Ciddiye aLınıor. Bunun En Buyuk Kanıtı.

Şükrü SaracoğLunda Ceyrek FinaLe Kadar GeLdiğimizde Bizi Kim Yendi...
CheLsea mı , İnter mi ?
Fenerbahce 2
CheLsea 1

Fenerbahce 1
İnter 0 (Simit)

Bu Senede İddaa Ediyorum
Ne ArsenaL,Ne Porto Ne dinamo
Yine Puan ALaMıcak SukRu Den...

OnLy Fenerbahce.
WeLcome HeLL Arena
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
C
carwen ⭐ 18y
#40
Olum ben beşiktaş'a mı yaptım niye editledin Okan abi'yi çağrıcam ama buraya. 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: