Icerige atla
Extraloob

<!> FBFC Muhabbet Alanı <!>

· 94 Replies · 22K views Pinned · Page 4 / 5
Replies
W
#61
sessizmiş buraları 🍿

yok artık 😜
A
#62
Sonraki maç gelirken hemen geleyimde bi kupada ben alayım yahu 😜
W
#63
Sonraki maç gelirken hemen geleyimde bi kupada ben alayım yahu :P

birileri koltiğime mi oturmaya çalışıo 😆
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#64
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️

W
#65
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️


harbiciden de süper olmuş apsuva ellerine saglık kuzum 😘 ❤️
X
XER0 ⭐ 19y
#66
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️



nice 🍿
A
#67
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️



nice 🍿



Very Nice 😁 Ayrıca LastBaron 1 Koltugu Paylaşabiliriz demi hacım 😆 😁
W
#68
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️



nice 🍿



Very Nice 😁 Ayrıca LastBaron 1 Koltugu Paylaşabiliriz demi hacım 😆 😁

😆
A
#69
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘

Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁
W
#70
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘

Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁

haahhaa 😄 😆
A
#71
Pm e bakabilirmısın bıraz bi konu konusucaktım da 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#72
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘

Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁


Ahahahah hacım ciddi misin 😁
A
#73
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘

Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁


Ahahahah hacım ciddi misin 😁



Ciddiyim 😁 😁 😆
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#74
Kırdın geçirdin beni hacım 😆

Ps: Aynı koltukta oturduğun kişi kız mıydı yoksa sende bromance'misin ahahahah
A
#75
Kırdın geçirdin beni hacım 😆

Ps: Aynı koltukta oturduğun kişi kız mıydı yoksa sende bromance'misin ahahahah



Maalesef Erkekti 🤤 😗

Ps:No Bromance No Problem 😁 😁
U
Unforgiven ⭐ 17y
#76
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘

Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁


hehe 😁
O
Old School ⭐ 19y
#77
Fenerbahçe-Bursa maç skorlarını alıyım 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#78
Fenerbahçe-Bursa maç skorlarını alıyım :P


Hacım 4-2 kazanıyoruz.Rüyamda gördüm ^^ 💃

Ps: Bence berabere kalacağız 😆
O
Old School ⭐ 19y
#79
Fenerbahçe-Bursa maç skorlarını alıyım :P


Hacım 4-2 kazanıyoruz.Rüyamda gördüm ^^ 💃

Ps: Bence berabere kalacağız 😆


Bende işimzin kolay olcağını düşünmüyorum rüyanda gördüysen doğrudur inş. maç bizim olur 1 olsun bizim olsun.
W
#80
selam sessizmiş buralar 🍿

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: