sessizmiş buraları 🍿
yok artık 😜
sessizmiş buraları 🍿
Sonraki maç gelirken hemen geleyimde bi kupada ben alayım yahu :P

@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️
nice 🍿
@apsuva müthiş bir muhabbet alanı görseliyle alanımıza renk kattı.Teşekkürler.. 😘 ❤️
nice 🍿
Very Nice 😁 Ayrıca LastBaron 1 Koltugu Paylaşabiliriz demi hacım 😆 😁
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘
Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘
Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘
Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁
Ahahahah hacım ciddi misin 😁
Kırdın geçirdin beni hacım 😆
Ps: Aynı koltukta oturduğun kişi kız mıydı yoksa sende bromance'misin ahahahah
Kalıbın yoksa 1 koltuga 2 kişi oturabiliriz. 😁 🤘
Ps:Ah eski sınıf arkadaşlarıyla gittiğimiz sinemaları hatırlardım gorevliye paramız yok 1 koltuga 2 kısı oturcaz diyince kısır kısır gülerdi 😁
Fenerbahçe-Bursa maç skorlarını alıyım :P
Fenerbahçe-Bursa maç skorlarını alıyım :P
Hacım 4-2 kazanıyoruz.Rüyamda gördüm ^^ 💃
Ps: Bence berabere kalacağız 😆
Log in to write a reply.
Log In