Selamlar Fenerbahçeliler ^^
Hacım 4-0 diyorum 😜
<!> FBFC Muhabbet Alanı <!>
· 94 Replies · 22K views 0 reading Pinned · Page 3 / 5
Replies
O
Old School
⭐ 19y
Maçı internetten izliyebiliceğim yer varmı bilen özelime yazabilir
O
Old School
⭐ 19y
Evet herkesten ligin 4. haftasına start vermemiz nedeniyle fenerbahçe-manisa spor maçının skorunu tahmin etmenizi istiyorum bütün fenerbahçeliler buraya 🍺
Skor 3-0 fenerbahçe
Skor 3-0 fenerbahçe
Katılıyorum 3-0 Fenerbahçe.
L
last_knight
⭐ 19y
4-1 fb 😄
O
Old School
⭐ 19y
Katılıyorum 3-0 Fenerbahçe.
Hacım artık ödülü paylaşırız 😁
W
Weird Thoughts
⭐ 17y
2-1 FB 🕵️
4-1 fb :D
FB Fun Club'a üye değilsen hemen alayım hacım. 😜
L
last_knight
⭐ 19y
4-1 fb :D
FB Fun Club'a üye değilsen hemen alayım hacım. :P
iyi olur
Nasıl gidiyor hayat Fenerbahçeliler ^^
L
last_knight
⭐ 19y
nası olsun 2 kuponum yattı dıer 2 sı oynanıyor 😄
nası olsun 2 kuponum yattı dıer 2 sı oynanıyor :D
Cumartesiye büyük yatırım yapmışsın hacım. 😆
L
last_knight
⭐ 19y
nası olsun 2 kuponum yattı dıer 2 sı oynanıyor :D
Cumartesiye büyük yatırım yapmışsın hacım. 😆
tutsa pre cekıcem dırek helıosa 😜
O
Old School
⭐ 19y
Fener maçına kesin yatırın oranları takip etmiyorum ama
W
Weird Thoughts
⭐ 17y
Fener maçına kesin yatırın oranları takip etmiyorum ama
oynadım ben 2-1 FB 😆 bakalım sonuç ne olucak
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Fener maçına kesin yatırın oranları takip etmiyorum ama
oynadım ben 2-1 FB 😆 bakalım sonuç ne olucak
İddia'da artık skorlada mı oynanıyor 🤔 😆
W
Weird Thoughts
⭐ 17y
Fener maçına kesin yatırın oranları takip etmiyorum ama
oynadım ben 2-1 FB 😆 bakalım sonuç ne olucak
İddia'da artık skorlada mı oynanıyor 🤔 😆
oynadım dediysem adı üstünde oynadım işte zaaaa xD 😆 sitede oynadım bakalım tutucakmı 😜
@LastBaron
2. kez maçın üyesi oldun hacım 🍺
2. kez maçın üyesi oldun hacım 🍺
hi guys 🍿 keyifler nası ? 😜
sessizmiş buraları 🍿
Log in to write a reply.
Log In