I Have Fun ^^
Yahu Sırf böyle bi Topic icin Ronaldinho yu transfer ettim 34 Yasında sırf yedek kalıcak zavallı xD
- Resim Silinmiş.
FB'Bomba Transferler Ronaldinho - Franck Ribery!!!!
· 19 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
19 Yanıt
C
CherryBrandy
⭐ 18y
Başlığı görünce bnde sandıydım ki.. 😁 daral:
Ama Ronaldinho'ya küfredicektim niye aldılar diye 😜
Ama Ronaldinho'ya küfredicektim niye aldılar diye 😜
-Dün Gece Hiç Tanımadığım Bir Fenerliye , Sırf
2 Dakika Sevinsin Diye , Usulca Sokulup Ronaldinho Fenerbahçede Dedim…
😁
2 Dakika Sevinsin Diye , Usulca Sokulup Ronaldinho Fenerbahçede Dedim…
😁
Malesef sadece oyunda alabilir Fenerbahçe 😆 😜
-Dün Gece Hiç Tanımadığım Bir Fenerliye , Sırf
2 Dakika Sevinsin Diye , Usulca Sokulup Ronaldinho Fenerbahçede Dedim…
😁
sakacı çocuk
Malesef sadece oyunda alabilir Fenerbahçe 😆 :P
Emin ol Aziz Yıldırım alıcagım desin alırdı R10 u paraya kıyıpta ? yanlış mı örnekleriyle düşün
hayallerinizde göremeyeceginiz transferler yapmadık mı ?
-Dün Gece Hiç Tanımadığım Bir Fenerliye , Sırf
2 Dakika Sevinsin Diye , Usulca Sokulup Ronaldinho Fenerbahçede Dedim…
😁
sakacı çocukMalesef sadece oyunda alabilir Fenerbahçe 😆 :P
Emin ol Aziz Yıldırım alıcagım desin alırdı R10 u paraya kıyıpta ? yanlış mı örnekleriyle düşün
hayallerinizde göremeyeceginiz transferler yapmadık mı ?
Yapsın o zaman adamda çok para olsa alıcağım der 😆
P.S : Evet Guiza'dan bahsediyorsun hayallerimizde göremeyeceğimiz bir transferdi summer6:
P.S 2 : Carlos'u da gördük 34 yaşında size geldi 😜
Yapsın o zaman adamda çok para olsa alıcağım der 😆
P.S : Evet Guiza'dan bahsediyorsun hayallerimizde göremeyeceğimiz bir transferdi summer6:
P.S 2 : Carlos'u da gördük 34 yaşında size geldi 😜
para var ama sence bu yaşta şişko ronaldinho'yu kim ne yapsın biraz akıllı ol
Evet Gol kralı die guiza alındı ama adam pert cıktı yada uyum saglayamadı gerci bununki biraz abartı ama...
Carlos 34 yasında geldi diyon adam bir gitti sol kanat belini dogrultamadı nasıl olacak ?
Ariel Ortega yı o dönemlerinde aldıgımızda agzınızın suyu akmadımı ?
Adama FB Anelka ile ilgileniyor dedik sınıfta oda FB Anelka'yı alsın kıcımı acıp koşarım bu kadar dedi kıcı acık insan göremediim ama nese.ya uzun lafın kısası 2 senedir yedek oynayan adam aldınız gerci iyi futbolcu ama heralde Messi gelmiş kadar sevindiniz üzülüyorum sizin taraftarınıza üstüne üstlük o kadar görmemiş bir taraftardırki Quaresma demiyorlar q7 midir nedir bir isim takmışınız sırf bunu telafuz ediyorsunuz acıyorum ve hak veriyorum sizede 5-6 yılda bir * transfer yapılıyor sevinmek hakkınız...
P.S : Evet Guiza'dan bahsediyorsun hayallerimizde göremeyeceğimiz bir transferdi summer6:
P.S 2 : Carlos'u da gördük 34 yaşında size geldi 😜
para var ama sence bu yaşta şişko ronaldinho'yu kim ne yapsın biraz akıllı ol
Evet Gol kralı die guiza alındı ama adam pert cıktı yada uyum saglayamadı gerci bununki biraz abartı ama...
Carlos 34 yasında geldi diyon adam bir gitti sol kanat belini dogrultamadı nasıl olacak ?
Ariel Ortega yı o dönemlerinde aldıgımızda agzınızın suyu akmadımı ?
Adama FB Anelka ile ilgileniyor dedik sınıfta oda FB Anelka'yı alsın kıcımı acıp koşarım bu kadar dedi kıcı acık insan göremediim ama nese.ya uzun lafın kısası 2 senedir yedek oynayan adam aldınız gerci iyi futbolcu ama heralde Messi gelmiş kadar sevindiniz üzülüyorum sizin taraftarınıza üstüne üstlük o kadar görmemiş bir taraftardırki Quaresma demiyorlar q7 midir nedir bir isim takmışınız sırf bunu telafuz ediyorsunuz acıyorum ve hak veriyorum sizede 5-6 yılda bir * transfer yapılıyor sevinmek hakkınız...
ronaldinho ülkesi kulüplerinden flemengo ile anlaştı.
ronaldinho ülkesi kulüplerinden flemengo ile anlaştı.
biliyorum sirf matrak olsun diye yaptım ama ciddiye alanlar oldu.
Formalar yakışmış 😊
ronaldinho ülkesi kulüplerinden flemengo ile anlaştı.
Başkan takımda kalacak diyordu 🙄 😜
[ek #12654]
M
Mavi Duman
⭐ 16y
yazik oldu ronaldinho ya bir zamanlar neydi öyle.
Malesef sadece oyunda alabilir Fenerbahçe 😆 :P
oyunda da zor alır baksana 34 yaşında diyor 😆
yemedim dermişim 😜
bende gördüm topici napcaklar ronaldinhoyu dedim içimden 😆
bende gördüm topici napcaklar ronaldinhoyu dedim içimden 😆
Malesef sadece oyunda alabilir Fenerbahçe 😆 :P
oyunda da zor alır baksana 34 yaşında diyor 😆
zor aldıgımdan değil şu an 2019-2020 yılını oynuyorum.
bu fikir aklıma geldiginde aldım. Master League Rulez.
Ribery o formayı anca oyunda giyer zaten 😜


Ribery o formayı anca oyunda giyer zaten 😜
daha başka giyenlerde var
bknz imzamda ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap