Icerige atla
Extraloob

FarmVille Bot Otomatik Ekip Biçme

· 23 Yanıt · 6.7K görüntüleme
D
die4ever OP ⭐ 18y
#1
Facebookta 52 milyona yakın kişinin oynadıgı farmville oyununun botu deneyemedim denemeye fırsatım olmadı premiumum olmayınca 2 dk rapid bekletiyor indiremedim işte link umarım çalışıyordur kuruyorsunuz kendi işini yapıyor

özellikleri

-Ekin Ekme
-Tarlayı sürme
-Tohum Ekme
-ve bir çok ek özellik

Not krulum hakkında hiç bir bilgim yok

Link: http://rapidshare.com/files/295507075/Farmingtime.rar
23 Yanıt
V
volkanka ⭐ 17y
#2
Yuh bunun da mı botu çıktı be kardeşim.
Rezillik 😜
D
die4ever OP ⭐ 18y
#3
evet ama güzel programa benziyor indiremedimki deniyim rapidin iş güzarlıgı hep premiyum istiyor illlaki 😊
I
ironEyE ⭐ 18y
#4
Hiç uğraşma onla ekini ek kur cheat engineyi 4 günde gelicek mahsül 2 saniyede gelsin. 😆 Ama oyunu kapatınca eski haline geri dönüyo. 😆
A
Absence ⭐ 19y
#5
Hiç uğraşma onla ekini ek kur cheat engineyi 4 günde gelicek mahsül 2 saniyede gelsin. 😆 Ama oyunu kapatınca eski haline geri dönüyo. 😆

hahahaha puan geliyormu bari 😆
I
ironEyE ⭐ 18y
#6
Hiç uğraşma onla ekini ek kur cheat engineyi 4 günde gelicek mahsül 2 saniyede gelsin. 😆 Ama oyunu kapatınca eski haline geri dönüyo. 😆

hahahaha puan geliyormu bari 😆

Evet ama market açılmıyor ve game/update.amx gibi bi hata veriyor sayfa refresh yapıyor hoop en başa dönüyorsun. 😆
D
die4ever OP ⭐ 18y
#7
buda autoit denen bişi mauseden kontrol ediyor sanırım güzel gibi 😄 ama ne alcagını falan anlıyamadım olayı bi el atın belki kullanılabilir birşeydir
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#8
Yuh bunun da mı botu çıktı be kardeşim.
Rezillik :P


+999 😆

Önce Goldbotlara çözüm bulsunlar bu oyun da çekilmez 😆 😁
EXL | SRO | İŞKOLİK
B
#9
Yuh harbi ya insan oğlu ne kadar uyusuk buna bile bot çıkarmışlar ha 💃
Q
Quater ⭐ 18y
#10
Yuh harbi ya insan oğlu ne kadar uyusuk buna bile bot çıkarmışlar ha 💃

Oynamayı bıraktım 20*20 tarlan olsun anlarsın 20 dk ekme ıslemı suruyo 👴
B
#11
Yuh harbi ya insan oğlu ne kadar uyusuk buna bile bot çıkarmışlar ha 💃

Oynamayı bıraktım 20*20 tarlan olsun anlarsın 20 dk ekme ıslemı suruyo 👴

Benim 18*18 arada pek fark yok 😊 ben çiftlik yaptım evler ahırlar fln bayada güzel oldu tarla az var bırazdan resmı koyarım 😊
B
#12
- Resim Silinmiş.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#13
/Taşındı.
I
#14
Bir bu kalmıştı 😄
L
Lee ⭐ 18y
#15
Söyleyecek söz bulamıyorum , miletteki bu tembellik ve açgözlülük çok tehlikeli bir şekilde ilerliyor .
Q
Quxera ⭐ 19y
#16
Söyleyecek söz bulamıyorum , miletteki bu tembellik ve açgözlülük çok tehlikeli bir şekilde ilerliyor .

+1
R
RiqueLme ⭐ 19y
#17
- Resim Silinmiş.


söylesene şu duvarları nasıl üst üste koyuyorsun ?
- Resim Silinmiş.
B
#18
- Resim Silinmiş.


söylesene şu duvarları nasıl üst üste koyuyorsun ?
- Resim Silinmiş.

Göz yanılması o aslında üst üste değil yan yana 😆
H
Heisenberg ⭐ 19y
#19
Haha bot FTW.Heryerde her durumda botter 😜
R
RiqueLme ⭐ 19y
#20
bu tarlayı daha cok genişletmek icin ne yapmak gerek coming soon yazıo :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: