s.a, uzun uzun bir aradan sonra tekrar oyuna başladım. Karakter 79 lvl ve exp. şuanda %60. karakter şuanda takside... taksi 3saatlik ve bir buçuk saat henüz bitti. taksiye girdiğimde xp %57.8 ve sp:40463 civarı idi. şuanda xp 60 ve sp: 40968. karakter wizard. wiz lv76 bard lv 65. Bardı kapatıp cleric açma düşüncem vardı. ancak ara verdiğim için şu anda ne yapayım bilmiyorum 😢 ayrıca gapı sizce bozayım mı? karakterde 1-2m para kaldı ve zaten eskisi gibi uğraşmayacağım için bi ara 100m falan attıp kullanırım. yani bi daha taksi olanağım pek de yok. şimdi değilse de ileriye yönelik bir tavsiyede bulunursanız memnun olurum. malazgirt.
Farmı ne yapmalıyım?
· 2 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
F
falcon2434
⭐ 15y
Ben olsam bardla devam ederdim zaten sp sıkıntısı bardda pek yok forumlardaki botlardan indirerek farma devam edersin ilerde bu lvlde farmla chardan cok sıkılırsın hele taxilerde hem yüksek paraların gider hem de zamanın.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap