Icerige atla
Extraloob

extraloob ne demek

· 41 Yanıt · 5.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
B
Black Rain ⭐ 19y
#21

Daha çok bombalar varsa o bombalarıda paylaş ki hakedesin 8)

1.)Soğuk Bir Kış Gecesindeki Sıcak Bir Duşun ardından Ilık Sarabını Yudumlarken bi kaç dakikka sonra karşısında olmayı istediğin site 👍
2.)Unutulmayacak bir düş gördükten sonra kalkıp aynadaki resmine baktığında arkanda gördüğün hayali kahramanın her gün saatlerce online olduğu site 😉
3.)Nolursa olsun taviz veremiyeceğin şeylere taviz vermeni sağlıyacak içinde off topic, forum oyunlar,ı yararlı programlar(Daha Sayardın Ama Kâfi) gibi forumların olduğu, İçinden birtürlü çıkamadığım, içinde JasonWalker, Titus_Pullo, Respect(umarın doğrudur), Wax Whine Gibi Moderatörlerin bulunduğu forum sitesi 😊
Daha çook Var Her Tarafımdan uyku akıyor :S
S
Streetwise ⭐ 19y
#22
Kelimelerle anlatılamıyacak bir Aile ortamı 😉

Ps:Bu aile ortamını kuran Okan abiye sonsuz teşekürler 😘
C
#23
Bütün insanlara ihtap eden bir site diyeyim geçeyim 😆 Global Site 😎
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#24
Ben 94 yılında 1 yaşındaydım 😁


+1 😁




😁 😁 😁 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#25
ben 94 te 4 yaşındaydım 😜
ben sizden daha büyüğüm xD
T
Tailander ⭐ 19y
#26
Bilmiyorum ama Bana Şöyle Birşeyi Anmısatıyor:

Fazladan Döngü ???

Olamazmı?
Bende 94 Ylında Yeni Doğmuştum ^^.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#27
Bilmiyorum ama Bana Şöyle Birşeyi Anmısatıyor:

Fazladan Döngü ???

Olamazmı?
Bende 94 Ylında Yeni Doğmuştum ^^.


enteresan doğru tahmin değil ama benim düşüncemle oluşan nickimin anlamına yakınlaştın 🍺
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#28
Cok Gusel Seyler Yazılmıs Gercekten ...
P
Pennywise ⭐ 19y
#29
ben biliyorum ama söylemem haha ❗ 😁 (hakkaten okan extraloob ne iş? 😄 )
C
#30
eheuehe extraloob ne demek ? 😆 ne demek acaba 🙄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
ben biliyorum ama söylemem haha ❗ 😁 (hakkaten okan extraloob ne iş? 😄 )


if you wanna learn its come on gaia honey 😜 😁 😘
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#32
ben biliyorum ama söylemem haha ❗ 😁 (hakkaten okan extraloob ne iş? 😄 )


if you wanna learn its come on gaia honey 😜 😁 😘

what 😄 gaia mı gelcek 😁
B
BøBa ⭐ 19y
#33
Taşlanan meyve ağacı :D



Puhahahahahahahahsdhahahasdhahdasjdhaskh asdasdfasdf Yarıldım burda 😄 😄 😄

manyakediyor.com
M
Midbroke ⭐ 18y
#34
ben biliyorum ama söylemem haha ❗ 😁 (hakkaten okan extraloob ne iş? 😄 )


if you wanna learn its come on gaia honey 😜 😁 😘

what 😄 gaia mı gelcek 😁


eğer bunu öğrenmek istiyorsan gaia 'ya tatlım gibi birşeyler . 😁
A
Aleral ⭐ 18y
#35
Bunu öğrenmek istiyorsan gaiaya gel diyo okan abi ben gelsem bana söylermisin 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#36
Eğer Öğrenmek istiyorsan gel ballı Gaia'ya xD
[F New]Solo Gitarist
S
Spartan123 ⭐ 18y
#37
Eğer Öğrenmek istiyorsan gel ballı Gaia'ya xD

eğer ögrenmek istiyorsan gel gaiaya tatlım.
B
beytobond4 ⭐ 19y
#38
1. Tabanında silkroad online bulunan ve üye sayısı arttıkça genişleyip Global olan,
her türden kullanıcının girip çıkıp 'yha pu krek ne zaman çıkcek' yazdığı,
10 dakka girip çıkıcam derken forum oyunudur aktif başlık bölümüdür derken terkedilmeyen,
her defasında buraya reklam verebilirsiniz bannerlarını görebileceğiniz,
her şeyi bildiğinizi iddaa etseniz bile öğreniyorum - öğretiyorum gibi ibarelerlerden kurtulamadığınız
forumlarında gerçekden yardım etmek isteyen mod ya da userleri bulabileceğiniz,
phpbb şeklinde silkroad bilgi paylaşım sitesidir..

2. Adının okan olduğu halk tarafından bilinen fakat extraloob abi ifadeleriyle çağrılabilen,
genelede forumdaki cevapları pozitif ılımlı olumlu bir yapıda olan,
extra(n)loob gibi her yöne çekilebilen bir nicki neden seçtiği tarafımdan bilinmeyen,
her yaştan kullanıcıya cevap verebilecek nitelikdeki sitesiyle çok kıskanan ı olan
Avatarında görebileceğiniz kapalı mekanda güneş gözlüğü takan (kendisi olmayabilir),
forumlarda hiç umulmadık mesajlara şirin cevaplar verebilen,
lost izleyen Admin kişi..



bu kadar mı güzel yazılır bu yazının üstüne kendimi yazmıyorum gayet açık ve net anlaşılmış.

bu yazının ödülü olarak seni Sözlük Yazarı yapıyorum canımcım güzel yazılarını bizlerle daha çok paylaşabilmen dileğiyle öpüyorum gözlerinden.

extraloob : kendi ürettiğim bir nick 94 yılından beri bu nick ile takılıyorum nette ve anlamı bana özel açıklaması da var teknik olarak ^^

94 yılında bilgisayarı nerden buldun 😄
S
Streetwise ⭐ 19y
#39
1. Tabanında silkroad online bulunan ve üye sayısı arttıkça genişleyip Global olan,
her türden kullanıcının girip çıkıp 'yha pu krek ne zaman çıkcek' yazdığı,
10 dakka girip çıkıcam derken forum oyunudur aktif başlık bölümüdür derken terkedilmeyen,
her defasında buraya reklam verebilirsiniz bannerlarını görebileceğiniz,
her şeyi bildiğinizi iddaa etseniz bile öğreniyorum - öğretiyorum gibi ibarelerlerden kurtulamadığınız
forumlarında gerçekden yardım etmek isteyen mod ya da userleri bulabileceğiniz,
phpbb şeklinde silkroad bilgi paylaşım sitesidir..

2. Adının okan olduğu halk tarafından bilinen fakat extraloob abi ifadeleriyle çağrılabilen,
genelede forumdaki cevapları pozitif ılımlı olumlu bir yapıda olan,
extra(n)loob gibi her yöne çekilebilen bir nicki neden seçtiği tarafımdan bilinmeyen,
her yaştan kullanıcıya cevap verebilecek nitelikdeki sitesiyle çok kıskanan ı olan
Avatarında görebileceğiniz kapalı mekanda güneş gözlüğü takan (kendisi olmayabilir),
forumlarda hiç umulmadık mesajlara şirin cevaplar verebilen,
lost izleyen Admin kişi..



bu kadar mı güzel yazılır bu yazının üstüne kendimi yazmıyorum gayet açık ve net anlaşılmış.

bu yazının ödülü olarak seni Sözlük Yazarı yapıyorum canımcım güzel yazılarını bizlerle daha çok paylaşabilmen dileğiyle öpüyorum gözlerinden.

extraloob : kendi ürettiğim bir nick 94 yılından beri bu nick ile takılıyorum nette ve anlamı bana özel açıklaması da var teknik olarak ^^

94 yılında bilgisayarı nerden buldun :D

94 yılında,bilgisayar ve net yok muydu?
J
Jigsaw ⭐ 19y
#40

94 yılında bilgisayarı nerden buldun :D

İlk bilgisayarım 1993 yılında olmuştu. Laptoptı, Gateway Colorbook 2000. Volfied, Blake Stone, Dyna Blaster gibi oyunlar vardı, babam iş için kullanırdı ara sıra. 😜 Bir gün babam disketle Blocks diye bir oyun getirmişti aynı karedeki resimden iki tane bularak kareleri yok etmeye çalışıyordun. Aynanda sadece iki tanesine bakabiliyordun. Çok basitti oyunlar ama keşke o günlere geri dönüp tekrar oynasam. 😜 O zamanlar Crysis ler, Call of Duty ler yoktu. En iyi oyunu oynuyorduk. Bilgisayarlardan beklentilerimiz azdı... Daha sonra Sega Genesis im oldu ve bilgisayardan daha çok sardı koltukta falan oynuyorduk ablamla iki kişilik oyunları. Laptop olduğuna bakmayın Gateway in, titretmeye korkardık bozulcak diye. 😜

colorbook.jpg

Bu da resmi laptopın...
Dosyalar (1)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: