Icerige atla
Extraloob

^^ extraloob heykeline sevginizi kazıyın ^^

· 41 Replies · 3.7K views · Page 2 / 2
Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#21
MyLifeExl 8)


abi seni görünce ben bile wowwww karizma geldi diyorum VIP renkleri çok tatlı duruyor yazılar falan güzel güzel.

bu arada yorumlar bir harika çok tatlı işler çıkartmışsınız görselde 2 kişi oynama yapmış aklıma güzel fikirler geldi ileriki günlerde bunu gündeme getirebilirim çok teşekkürler canlarım mucX.

Sabırsızlık bastı beni bi nedenki acaba :)
F
FeLiS ⭐ 18y
#22
ExL4eVeR ..
T
Tengrİ ⭐ 19y
#23
Muhteşem heykel hayran kaldım ^^
M
mertcangs ⭐ 18y
#24
Best Of ECSRO FatihlerTR yazardım 😄
T
Tarantella ⭐ 19y
#25
Didn't you get your Extraloob ?
S
SnowFlake ⭐ 18y
#26
4ever extraloob 🤘 ^^
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#27
O elin içindeki gibi hep beraber olmak dileğiyle
Forever Extraloob
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#28
all players banned extraloob yazardım eskı bır kullanıcıyım sıfrem boş yere banlandı sonra açıldı admin sinirlenıp banlamıs bos yere banlanmaz demeyın banlanıyor .... kufur de etmemıstım neyse kapandı artık
S
SnowFlake ⭐ 18y
#29
all players banned extraloob yazardım eskı bır kullanıcıyım sıfrem boş yere banlandı sonra açıldı admin sinirlenıp banlamıs bos yere banlanmaz demeyın banlanıyor .... kufur de etmemıstım neyse kapandı artık

kapandıysa nie anlatıyon o zaman 😆 😁
M
Macro ⭐ 19y
#30
different from everyone - Extraloob.com
S
Sniker ⭐ 19y
#31
You can find whatd u want
M
mavi_ ⭐ 19y
#32
ilim bilimdir:)
M
Midbroke ⭐ 18y
#33
68.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#34
all players banned extraloob yazardım eskı bır kullanıcıyım sıfrem boş yere banlandı sonra açıldı admin sinirlenıp banlamıs bos yere banlanmaz demeyın banlanıyor .... kufur de etmemıstım neyse kapandı artık

kapandıysa nie anlatıyon o zaman 😆 😁

extraloob ta 1 kac admınden baskasını sevmıyorum... cunku dıger admınler sevınırken o sevınmemıs uzulmustu en sevdıgım ınsan extraloob ta batters tir ! 👴 konuyu actım cunku kendısıne tesekkur edemeden banlanmıstım bu arada admın arkadaslar banladıgınız uyelerın % 99 u haksızlık dıor sızce yanlıs o %99 onlarca kısıdemı yoksa sadece 8-9 kısı olan yetkılılerdemı ... ısmını vermek ıstemedıgım admın benı kısısel nedenlerı yuzunden banladı.
T
Tarantella ⭐ 19y
#35
have no fear,Extraloob is here ^_^
M
#36
Bunun heykel yerine her sene bereketli topraklarda yeni filizler veren bir ağaç olmasını ve yapılan yorumların rengarenk bez parçalarıyla dallarına bağlanmasını isterdim..
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#37
ben DGSA yetiştim gülüm beni bozar çiçek böcek bizler metal konstrüksiyonlar ile esnek aşkı simgeleyemezsek bir imgenin ne anlamı kalır satırlarda 😜

o bu değilde heykel ve sanat hep DGSA tarafımdan geliyor birde kabiliyetim olsaydı keşke veya orayı okusaydım agh aghhh.
M
#38
Madem Öyle:
-İletişim sanattır, Yavaşda olsa..
-Extradream,Extrareal,Extraworld:Extraloob.
-Digit/All
M
Mc Enjoy B ⭐ 19y
#39
I Can Sex Can You Sex yazardım 😄 😁
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#40
Madem Öyle:
-İletişim sanattır, Yavaşda olsa..
-Extradream,Extrareal,Extraworld:Extraloob.
-Digit/All



woowww its wonderfull ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: