Oyun bayağı değişmiş yahu. Ama iyi olmuş. 🙏
Special thx to Flexi
Special thx to Flexibeyler kac gb? ve fps olayi varsa eger ben oynayamam sogutucum yok :D
Nick exLenneth beyler, clan için ya da normal iletişim için buradan ulaşabilirsiniz
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildibeyler kac gb? ve fps olayi varsa eger ben oynayamam sogutucum yok :D
fps oyun işte silahlı milahlı sen gel la clan savaşlarında beraber bayrak koruruz :(
Herakross30 dakikaya iniyor, 2 saat sonra baslariz :D
Herakross1hour 47 min diyo akşama inmiş olursa oynarız :)
Herakrosso kutuları açmak için usb tarzı şey lazım onu nereden alıyoduk :D
Herakrosshee iyimiş ama silahların günlük olması çok kötü ya adet olsaydı iyi olurdu yoksa sürekli girmemiz lazım oyuna 😄
bu arada bu oyunda hile varmıydı ya çok rahat öldüyürolar beni :D
HerakrossYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap