clan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D
Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴
clan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildiclan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D
Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴
HerakrossBu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildiclan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D
Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildiclan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D
Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴
bende katılıyım size nasl bağlanıcaz aynı odaya, ben bikaç yıl önce oynadığımda karlı bi harita vardı varmı hala oyunda 🙏 🤘
Herakrosssnow walley mişte klana kabul etsen beni :D
Special thx to Flexi
Special thx to Flexi
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.ne yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?
Special thx to FlexiBu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildine yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?
Client geliyor, sağ altta Loading olduğuna dair bir adam koşuyor, sonra adamın koşması bittiğinde yani oyun açılıcakken (id pw girme ekranı geleceği anda) çalışmayı durduruyor.
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildine yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?
Client geliyor, sağ altta Loading olduğuna dair bir adam koşuyor, sonra adamın koşması bittiğinde yani oyun açılıcakken (id pw girme ekranı geleceği anda) çalışmayı durduruyor.
gamepad falan takılıysa çıkar o yüzden veriyor hatayı ^^
Special thx to Flexi
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap