Icerige atla
Extraloob

extraloob Combat Arms harekatı

· 283 Yanıt · 44K görüntüleme · Sayfa 4 / 15
Yanıtlar
W
Warmoon ⭐ 18y
#61
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
clan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D

Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#62
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
clan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D

Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴

bende katılıyım size nasl bağlanıcaz aynı odaya, ben bikaç yıl önce oynadığımda karlı bi harita vardı varmı hala oyunda 🙏 🤘
Herakross
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#63
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
clan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D

Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴

Kavgamı istiyorsun kamoooon makara:
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#64
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
clan maçlarına girmeyelim ilk acemilik atmak lazım biraz aramızda sizi öldüreyim ben :D

Bakak kim kimi öldürecek Ali kaptaaaaaaaaaaaaaan 👴

bende katılıyım size nasl bağlanıcaz aynı odaya, ben bikaç yıl önce oynadığımda karlı bi harita vardı varmı hala oyunda 🙏 🤘

var var snow walley,cold seed hangisi ? 😄
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#65
snow walley mişte klana kabul etsen beni 😄
Herakross
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#66
Bu mesaj sytgkdmr rumuzlu uyeden alinti yapildi
snow walley mişte klana kabul etsen beni :D

ettim kaçtım yarın akşam görüşürüz 😊
W
Warmoon ⭐ 18y
#67
indi sonunda , herkese iyi geceler. Yarın akıyoz makara:
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#68
Ben de hazırım, bugün akıyoruz 😈
Special thx to Flexi
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#69
Combat Arms çalışmayı durdurdu. 🙄
Special thx to Flexi
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#70
ne yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
M
Mirage ⭐ 19y
#71
Akşama indiririm belki bende 😄 Fpslerde bayağı kötü olmama rağmen 😄

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#72
KD bakmayın paso zombie modundayım en çok zombi modundan geliyor sizde ilk exp kasın sonra kdyi düzeltirsiniz.

.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
W
Warmoon ⭐ 18y
#73
Buğün geliyorum panpslar black ops da bot lar ile stress test yapıcam makara: öğlen 3-4 ten sonra ordayım.
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#74
KAMONN DOSTUM 😄 eskiden ezdiğim gibi şimdi de bi eziyim seni 😆
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
W
Warmoon ⭐ 18y
#75
Sen ne ara ezdin beni EZİK makara:
Belki kardeşim falan oynarken yakalamışsındır. makara:
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#76
Bu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildi
ne yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?


Client geliyor, sağ altta Loading olduğuna dair bir adam koşuyor, sonra adamın koşması bittiğinde yani oyun açılıcakken (id pw girme ekranı geleceği anda) çalışmayı durduruyor.
Special thx to Flexi
S
Salvation ⭐ 18y
#77
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildi
ne yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?


Client geliyor, sağ altta Loading olduğuna dair bir adam koşuyor, sonra adamın koşması bittiğinde yani oyun açılıcakken (id pw girme ekranı geleceği anda) çalışmayı durduruyor.


gamepad falan takılıysa çıkar o yüzden veriyor hatayı ^^
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#78
Bu mesaj Salvation rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildi
ne yaparken veriyor bu hatayı ilk açılırken mi?


Client geliyor, sağ altta Loading olduğuna dair bir adam koşuyor, sonra adamın koşması bittiğinde yani oyun açılıcakken (id pw girme ekranı geleceği anda) çalışmayı durduruyor.


gamepad falan takılıysa çıkar o yüzden veriyor hatayı ^^


Ben de şimdi biryerde okudum aynısını, çok saçma geldi ama çıkarttım gamepad'i girdim, hakkaten oldu 😁
Special thx to Flexi
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#79
beyler kac gb? ve fps olayi varsa eger ben oynayamam sogutucum yok 😄
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#80
Nick exLenneth beyler, clan için ya da normal iletişim için buradan ulaşabilirsiniz
Special thx to Flexi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: