birleşme gerçekleştimi şu anda ?
extraloob ailesi olarak tek guıld de birleşelim
· 51 Replies · 16K views 0 reading Pinned · Page 3 / 3
Replies
NoWayOut Olmassa OneWayOut Olsn 😈
Arkadaslar hera da 90 lvl xbow charım var xX_SansaR_xX charım bu WhiteBlooD 4lwl guildinin masteriyim bu charı takas ile yeni aldım zeus serverinden gectim bu servere zeusda FWde bayagı iş yaptık yeri geldiginde charlarına 10bindolar harcayan araplardan aldıgımız oldu zeusda FWyi neyse arkadaslar aranızda gercekten hem aile gibi hem birbirimize yardımlasacagımız temiz bir guild aynı zamanda FW yi amacımız olarak bileceigmiz guclu bir guild kurma projeme katılmak isteyenler oyunda pm yada burda yazsınlar...dusuk lvl arklarımızda alınır ama cok dusuk olmamak uzere (sureklı kasanlar)...saygılar sevgilerim ile...Ben oyunda yoksam LadyKiller pm atın...
ben varım herada oynuorum ama lwlim biraz az ama olsun bot var 7\24 klasıorıum eğer olursa bi mesaj atmanız yeterli
C
CaptainAizen
⭐ 16y
bende heradayım 82 lvl rogue bard
94++ oyunu bilen kale savaşlarına katılabilecek herkesi bekleriz oTToMaN_TuRK pm DeRiN veya _SADRAZAM_Tr
_
_GreenTea_
⭐ 16y
Olur bize uyar =))
Z
ZeroMachine
⭐ 16y
Ahah çalmışlarmı ben herada oynuyorum 1.5 yıldır o guild var Hotan da bızımdı ama guild dagıldı
K
KnightOfHera
⭐ 15y
ben varım isim söyleyin geliyim
Hera'da oynayanlar için güzel bir fırsat.
Log in to write a reply.
Log InBenzer Konular
Extraloob olarak birleşelim biri basımıza geçsin :D Extraloob İçin 1 De Benden ^^ extraloob hcarının tam olarak nıckı ne!!! yardım gerekLi extraloob aiLesi... ⏩ ESpvp.NET✅ "PK/FARM" ⚔️ 2014'DEN SONRA TEKRAR SEVENLERİYLE '10 OCAK BETA 17 OCAK OFFICIAL' | TR'de İLK ve TEK ⭐ FlameSOFT ✅ v.24xx ⚔️ İLLEGAL YOK ⏪