gereksiz mesajları temizledim....
yeni bir guıldemi toplansak yoksa mevcut bir guılddemi birleşelim Twisted Evil Twisted Evil
extraloob ailesi olarak tek guıld de birleşelim
· 51 Replies · 16K views 0 reading Pinned · Page 2 / 3
Replies
Donjuan yani gokhan abi ben tolga Very Happy ultimatom ya sızın guıld 5 lwl olmus benı alcaktın 5 lwl olunca alırmısın peki__?
Bende Heradayım Nick:EliteKiller guilde katılabilirim 😄
Herada NoWayOut Adlı Guild Benim Gelmek İsteyen Arkadaşları Beklerim İsim [ eawzquire ] Pm Atabilirsiniz.. Teşekkürler.
burdayımm :D:D 3 gün sonra ben yeni bir guild açabilirim ExtraLoob die 😄
burdayımm :D:D 3 gün sonra ben yeni bir guild açabilirim ExtraLoob die 😄
C
Constanzia
⭐ 19y
😄 ben P1nGu JuaN sağolsun kabul etmişş atmamış guilden beni 😄 eee lewel 64 yanii
P1nGu oTToMaN_TuRK guildi64+ ben 63tüm nukerdim ayrıca exp75di..! ama almadılar ben o charımı sattım yinee canları saolsun..! 56 olan Bowum ile Gircem o Guildi başarılar
sino14
5x
guild:Yoq 😊
sino14
5x
guild:Yoq 😊
NoWayOut herada el değiştirdi artık BOSPHORUS un önderliğinde guild bizim. isteyen 52+ arkadaşlar buyursun gelsin. NWO rulezzz ❗
Glavier sizin guildde ise güzel bir ŞEREF aşılayın... 250k için taxi de dolandırıcılık yapan adamları aranızda barındırmayın...
Selametle!..
Selametle!..
Bu glavier o glavier deil o King_Glavier yan charı da DARBELI_BOW unlu dolandırıcı ama bende onu dolandırdım 500 k sını aldım karşılıgında muz verdim 😉
Yeni bir account aldım ve içine 1000 silk yükledim.Fakat şu aralar el ile kasamadığım için charı zar zor 16 lv a kadar getirdim.
Eğer bana yardımcı olacak bi arkadas çıkarsa seve seve aranıza katılırım.
Devamlılık esastır... :))
Eğer bana yardımcı olacak bi arkadas çıkarsa seve seve aranıza katılırım.
Devamlılık esastır... :))
herada basladim beni guilde alabilirmisiniz nick "DLL"
hemen geleyim ama force archer açtım daha 15 lv im 😄 ama hı
nick 0neShot
nick 0neShot
NoMoreLove
⭐ 18y
bosp pm attım ama afktın galiba 🙄
M
murrain123
⭐ 18y
güzel fikir
slm beyler bende herada ong farm yapıyorum ve farmda bana yardımcı olabilecek bi guild arayışındayım yardımcı olabilecek varsa burdan konuşalım şu an 137k spdeyim şimdiden teşekkürler 😊
ben herada yeniyim ismim LastLeqend pre aldım chara yedek prem var en yakın zamanda gzl bir char yapıcam ama çevrem yok gzl bir guild arıorm... exl ailesinden olmak gurur verir 😉
Log in to write a reply.
Log InBenzer Konular
Extraloob olarak birleşelim biri basımıza geçsin :D Extraloob İçin 1 De Benden ^^ extraloob hcarının tam olarak nıckı ne!!! yardım gerekLi extraloob aiLesi... ⏩ ESpvp.NET✅ "PK/FARM" ⚔️ 2014'DEN SONRA TEKRAR SEVENLERİYLE '10 OCAK BETA 17 OCAK OFFICIAL' | TR'de İLK ve TEK ⭐ FlameSOFT ✅ v.24xx ⚔️ İLLEGAL YOK ⏪