Icerige atla
Extraloob

extraloob ailesi olarak tek guıld de birleşelim

· 51 Replies · 16K views Pinned · Page 2 / 3
Replies
BOSPHORUS
BOSPHORUS OP ⭐ 19y
#21
gereksiz mesajları temizledim....

yeni bir guıldemi toplansak yoksa mevcut bir guılddemi birleşelim Twisted Evil Twisted Evil
C
cenab ⭐ 19y
#22
Donjuan yani gokhan abi ben tolga Very Happy ultimatom ya sızın guıld 5 lwl olmus benı alcaktın 5 lwl olunca alırmısın peki__?
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#23
Bende Heradayım Nick:EliteKiller guilde katılabilirim 😄
E
eawzquire ⭐ 19y
#24
Herada NoWayOut Adlı Guild Benim Gelmek İsteyen Arkadaşları Beklerim İsim [ eawzquire ] Pm Atabilirsiniz.. Teşekkürler.
F
fifti ⭐ 18y
#25
burdayımm :D:D 3 gün sonra ben yeni bir guild açabilirim ExtraLoob die 😄
F
fifti ⭐ 18y
#26
burdayımm :D:D 3 gün sonra ben yeni bir guild açabilirim ExtraLoob die 😄
C
Constanzia ⭐ 19y
#27
😄 ben P1nGu JuaN sağolsun kabul etmişş atmamış guilden beni 😄 eee lewel 64 yanii
W
Wrestler ⭐ 19y
#28
P1nGu oTToMaN_TuRK guildi64+ ben 63tüm nukerdim ayrıca exp75di..! ama almadılar ben o charımı sattım yinee canları saolsun..! 56 olan Bowum ile Gircem o Guildi başarılar


sino14
5x
guild:Yoq 😊
M
Macro ⭐ 19y
#29
NoWayOut herada el değiştirdi artık BOSPHORUS un önderliğinde guild bizim. isteyen 52+ arkadaşlar buyursun gelsin. NWO rulezzz ❗
B
bakbakbak ⭐ 18y
#30
Glavier sizin guildde ise güzel bir ŞEREF aşılayın... 250k için taxi de dolandırıcılık yapan adamları aranızda barındırmayın...

Selametle!..
D
dj_shark ⭐ 19y
#31
Bu glavier o glavier deil o King_Glavier yan charı da DARBELI_BOW unlu dolandırıcı ama bende onu dolandırdım 500 k sını aldım karşılıgında muz verdim 😉
D
DaWixed ⭐ 19y
#32
Yeni bir account aldım ve içine 1000 silk yükledim.Fakat şu aralar el ile kasamadığım için charı zar zor 16 lv a kadar getirdim.
Eğer bana yardımcı olacak bi arkadas çıkarsa seve seve aranıza katılırım.
Devamlılık esastır... :))
B
BøBa ⭐ 19y
#33
herada basladim beni guilde alabilirmisiniz nick "DLL"
M
mbk619 ⭐ 18y
#34
hemen geleyim ama force archer açtım daha 15 lv im 😄 ama hı
M
mbk619 ⭐ 18y
#35
nick 0neShot
M
mbk619 ⭐ 18y
#36
nick 0neShot
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#37
bosp pm attım ama afktın galiba 🙄
M
murrain123 ⭐ 18y
#38
güzel fikir
C
crixalys ⭐ 17y
#39
slm beyler bende herada ong farm yapıyorum ve farmda bana yardımcı olabilecek bi guild arayışındayım yardımcı olabilecek varsa burdan konuşalım şu an 137k spdeyim şimdiden teşekkürler 😊
A
apreda123 ⭐ 18y
#40
ben herada yeniyim ismim LastLeqend pre aldım chara yedek prem var en yakın zamanda gzl bir char yapıcam ama çevrem yok gzl bir guild arıorm... exl ailesinden olmak gurur verir 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: