Herkes ne güzel bir şeyler okuyor...🙄
Okumak para kazandırmıyor maalesef. Benimle de tanışır mısınız?
Herkes ne güzel bir şeyler okuyor...🙄

Okumak para kazandırmıyor maalesef. Benimle de tanışır mısınız?

Yaralı styleOOO Asker, kocaelini fetih edip buralaramı geldin 😄
Tabiki tanışırım hatta direk çaya çıkarım senle 😘

Ula özlemişim ha, private server falan. Off of

Special thx to Flexi@Avasin
Şafak kaç bro, hayırlı tezkereler :)
Sen bi tezkere ol, sana özel planlarım var :D

89 kaldı bitse de gitsek 😊 sende durumlar nasıl ? :)
Special thx to FlexiLog in to write a reply.
Log In