Merhaba bebekler
Oo kimler kimler...
Merhaba bebekler

Merhaba bebekler


.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Ne desem bilemedim şimdi



Gökhan / 22 / İzmir
Bilgisayar Programcılığı okuyorum :p

Berk/21/İzmir/ Yönetim Bilişim Sistemleri okuyorum
Bende açıktan okuyom içeri almadılar hatta bugünde sınavlarına girdim

.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.@Hurley manisa cbü hocam

.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.@Hurley kırkağaç :(


Log in to write a reply.
Log In